مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

اطلاعات فروش آهن ايران

قيمت ميلگرد

در مطلب اين بخش به توضيح مختصري در رابطه با قيمت ميلگرد   مي پردازيم. همانطور كه اطلاع داريد كارخانه فولاد مباركه اصفهان يكي از كارخانه هاي برتر كشوري در زمينه توليد ميلگرد و ديگر تجهيزات است. در حال حاضر اين كارخانه علاوه بر توليد براي مصارف داخلي در صادرات هم حرفي براي گفتن دارد. به همين دليل و استفاده از متريال مرغوب مي توان گفت ممكن است قيمت ميلگرد با كارخانه هايي كه در توليد تجربه كافي اين كارخانه را دارا نيستند و يا در امر صادرات دستي بر آتش ندارند متفاوت باشد. در خيلي زمينه ها اين تفاوت قيمت بسيار زياد نيست و يا ممكن است اختلاف قيمتي بسيار باشد ولي قطعا كيفيت توليدات فولاد مباركه جاي هيچ شكي براي انتخاب يك محصول با كيفيت باقي نمي گذارد.

 

قيمت ميلگرد ذوب آهن

 ذوب آهن اصفهان و فولاد مباركه اصفهان دو كارخانه مطرح داخلي در توليد ميلگرد و ديگر محصولات مي باشند. قيمت ميلگرد ذوب آهن  و فولاد مباركه تفاوت چنداني ندارد. اصفهان به دليل دارا بودن اين دو كارخانه بزرگ يكي از قطب هاي توليد آهن كشور است. علاوه بر اصفهان اهواز شهر ديگري است كه در اين زمينه حرفي براي گفت دارد و جز قطب هاي اصلي اين زمينه در كنار اصفهان  قرار دارد. اما بيشترين تفاوت اين دو صنعت در توليد ورق هاي صنعتي است. پس مي توان گفت قيمت ميلگرد ذوب آهن  و فولاد مباركه اصفهان و حتي فولاد خوزستان خيلي تفاوت چنداني با يكديگر ندارند.

قيمت ميلگرد زاگرس

براي خريد ميلگرد برندهاي متفاوتي موجود است از برند مخصوص فولاد مباركه گرفته تا ذوب آهن و زاگرس. دو برند اول در شهر اصفهان و برند آخر در شهركرد واقع شده است. قيمت ميلگرد زاگرس شايد از لحاظ هزينه باربري با ميلگرد ذوب اهن و فولاد مباركه متفاوت باشد كه آن هم بسته به شهر محل سكونت خربدار دارد. پس تا بدين جا متوجه شديم كه يكي از عوامل تاثير گذار قيمت ميلگرد زاگرس ، ذوب آهن و فولاد مسافت خريدار و فروشنده است. در اكثر مواقع قيمت هاي زاگرس مشخص و قيمت هاي ذوب آهن در سايت نامشخص است كه خريدار مربوطه بايد بعد از انتخاب محصول مورد نظر با كارشناس مريوط تماس حاصل فرمايد.

 

 

قيمت تيرآهن

كشور ايران يكي از غني تري منابع سنگ آهن است كه اين امر موجب ايجاد كارخانه هاي  بسيار در زمينه توليد آهن آلات نيمه آماده است. برخي از اين كارخانه ها عبارتند از ذوب آهن، نورآريان فولاد، ناب تبريز، فولا خوزستان و ... است. معمولا قيمت تيرآهن در تمامي اين كارخانه ها به شكلي ثابت است مگر در يكسري از توليدات اين كارخانه جات كه بسته به نوع مواد استفاده شده در آن و يا حجم هاي توليد كه در قيمت تاثير گذار است باعث اختلاف سطح قيمت تيرآهن در بازار براي اين محصول شود. از طرفي بايد در مورد مسير باربري اين محصول براي خريدار را هم در نظر گرفت.

قيمت نبشي

قطعا در توليد يك محصول عوامل بسياري مي تواند دخيل باشد از جمله كيفيت مواد اوليه در توليد آن، وزن محصول خروجي و ابعاد آن. در كل نبشي ها در هزينه هاي تمام شده ساخت يك سازه تاثيرگذار هستند. براي همين هرگونه تغيير قيمت نبشي مي تواند بازار ساخت و ساز را دگرگون كند. براي همين اكثر انبوه سازان سعي بر آن دارند كه مناسب ترين نبشي ها را در طول پروژه انتخاب كنند كه بعد با مشكل مواجه نشوند. در بيشتر موارد قيمت نبشي را بيان نمي كنند و بعد از معرفي محصول خريدار را به كارشناس مربوز به آن محصل ارجاع مي دهند. علت اين امر عوامل بسيار زيادي است كه تغيير در هر كدام منجر به تغيير در قيمت نهايي خواهد شد.

قيمت ناوداني

ناوداني ها انواع مختلفي هستند از جمله مشبك و ساده كه همين امر خود در قيمت ناوداني تاثير گذار خواهد بود.به غير از مدل ناوداني كه خود در به كار بردن مواد و توليد آن تاثير گذار است در حال حاضر نوسانات ارزي مورد ديگري است كه در قيمت ناوداني مي تواند موثر باشد. بخصوص ناوداني هاي وارداتي كه بسيار زياد تحت تاثير اين عامل قرار مي گيرند و حتي ممكن است قيمت آن را ناگهاني زياد كنند.

 

قيمت ورق فولادي

نام ديگر ورق فولادي ورق سياه است كه در اكثر صنايع استفاده بسيار زيادي از آن مي شود. جالب است بدانيم اين محصول فقط در صنعت مادر توليد و مصرف نمي شود بلكه در لوازم خانگي، كارخانه جات خودرو  و كشتي سازي نيز پركاربرد هستند. پس همين عوامل ابتدايي كه شامل نوع مصرف محصول است مي تواند در قيمت ورق فولادي اثير گذار باشد. در ايران كارخانه هاي بسياري  در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند بريا مثال فولاد مباركه و فولاد اكسين خوزستان ممكن است تفاوت قيمتي در توليدات اين كارخانه ها مشاهده كنيد يكي از علت هاي آن ضخامت ورق هاي توليد شده در اينكارخانه ها است كه بر رو ي قيمت ورق فولادي موثر است و به طبع كارآيي خواص خود را نيز براي خريدار به همراه دارد.

 

قيمت آهن

در حال حاضر صنعت فلاد كشور ما با نوساناتي همراه است كه به دليل قيمت هاي جهاني است اين عامل نه تنها بروي فولاد بلكه بر قيمت آهن نيز تاثير دارد كه خود يكي از عوامل نارضايتي مشتري ها را در دارد. البته نبايد غافل شد كه عوامل داخلي اي هم در اين نوسانات دخيل هستند.با توجه به اينكه در هر كشوري بازار آهن و فلز جز مهم ترين و كاربردي ترين محصولات توليدي هستند اين نوسان قيمت بروي بقيه اقلام هم تاثير خود  خواهد گذاشت.  از ديگر علل قيمت آهن ميزان عرضه و تقاضا، قيمت انرژي و موجودي انبارها است. در حال حاضر ديگر كشورها راه حل اين مشكل را در ايجاد بازار آزاد مي دانند كه تا حدود زيادي شفاف سازي و سلامت را به بازار بر ميگرداند.

 

قيمت قوطي و پروفيل

بايد توجه داشت در حال حاضر قيمت قيمت قوطي و پروفيل داخلي افزايش يافته است كه دليل آن اقدامات دفاع تجاري در اتحاديه اروپا براي منع واردات اين محصول است. جهش ناگهاني قيمت دلار نيز بي تاثير نبوده است، و با افزايش ناگهاني آن قيمت قوطي و پروفيل هم دست خوش تغييرات فاحشي شد. در هفته هاي اخير كاهش نامحسوسي را در اين زمينه شاهد بود كه نسبت به ديگر بازارها شتاب كمتري داشت. در كل چيزي كه مشخص است نرخ قيمت دلار است كه با قيمت محصولات فلزي ارتباط مستقيم دارد.

 

 

 

 

قيمت سيم آرماتور بندي

درست است كه امروز در زمينه تجهيزات و مصالح ساختماني پيشرفت بسياري رخ داد است ولي هنوز كه هنوز است بيشتر انبوه سازان در توليدات خود از بتن و فولاد به دليل مقرون بصرفه بودن آن استفاده مي كنند. حتي قيمت سيم آرماتور بندي و تجهيزات مرتبط با آن در اين مقرون بصرفه بودن تاثيري ايجاد نمي كند و هزينه كار نسبت به تجهيزات جديد كمتر است. فولادي كه در بتن استفاده مي شود را اصطلاحا ارماتور يا ميلگرد اجدار مي گويند كه نحوه اتصال ارماتور ها در سازه بسيار مهم است حتي كيفيت توليد يآن در كل سازه تاثير خود را خواهد گذاشت. قطر ميلگرد استفاده شده در بتن، مقاومت كششي سيم از ديگر عوامل كاهش يا افزايش قيمت سيم آرماتور بندي است.

قيمت ورق رنگي

صنعت فولاد در كشور جز صنايع پيشرفته محسوب مي شود  اما متاسفانه هنوز در زمينه توليد ورق رنگي  مخصوصا ورق رنگي با ضخامت كم به خودكفايي لازم نرسيده ايم و مصرف كننده مجبور به خريد محصولات وارداتي در اين زمينه است كه قطعا بروي قيمت ورق رنگي با توجه به نوسانات بسيار بازار ارز تاثير خواهد گذاشت. بيشتر نياز بازار ورق رنگي با ضخامت 4دهم ميلي متر است كه آن هم وارداتي يافت مي شود. البته بايد در نظر داشت ورق هاي توليدي فولاد مباركه درصد كمي از سهم بازار آزاد را شامل مي شوند به دليل اينكه مصرف كننده براي خريد بايد كد خريد داشته باشيد كه همين درصد كم خود بر قيمت ورق رنگي بي تاثير نيست.

قيمت ورق استيل

از پركاربردترين ورق هاي استيل ورق استيل نگير است كه در انواع مختلفي توليد مي شود. در حدود 6 نوع ورق استيل نگير در بازار موجود است كه ضخامت هركدام در قيمت ورق استيل تاثير دارد. علاوه ورق استيل نگير در بازار نوع ديگري از ورق استيل با نام ورق استيل بگير همم موجود است. علت اينكه قيمت ورق استيل نگير نسبت به نوع ديگر آن بيشتر است استحكام بسيار بالاي آن در مصارف مختلفي است كه دارد.

خريد ميلگرد

ميلگرد ها معمولا در دسته فولادهاي معمولي در گروه نرم با كربن حداقل 25 صدم درصد هستند اين مسئله باعث مي شود برشكاري، جوش كاري و شكل پذيري سرد بسيار عالي از خود نشان دهند. به همين دليل خريد ميلگرد مورد استقبال بسيار زيادي است. ميلگرد بسيار كاربردي است و در ارماتور بندي و بتن آن موجود است، براي خريد ميلگرد متناسب با نوع كار مي توان مدل ساده، آجدار كه هر كدام باز بسته به نوع نياز خريدار زير دسته هاي خاص خود را دارند تقسيم مي شود.

فروش ميلگرد

نكته بسيار مهم قبل از فروش ميلگرد اين است كه ابتدا هدف مصرفي خريدار را پرسيده و آن را به طور كامل روشن كنيم. بعضا ديده شده است كه خريداران بدون داشتن اطلاعات كامل اقدام به خريد اين محصول كرده اند و در هنگام كار از مدل خريداري شده پشيمان شده اند. حتي اگر حس مي كنيد خريدار كاملا از خريد نوع محصول خود مطمئن است بهتر است يكبار ديگر تمامي محصلات متناسب با هدف فرد را برايش توضيح داده و سپس اقدام به فروش ميلگرد كنيم اين عامل خود اطمينان مشتري چه قبل از خريد از شما چه پس از خريد از نحوه پياده سازي كار را ايجاد مي كند.

قيمت ورق گالوانيزه

يكسري عوامل در روند افزايشي قيمت ورق گالوانيزه موثر است مثل شروع فصول برودتي، تاخيري اي كه توليد كنندگان در تحويل كالاها دارند، شايعات تورمي در بازار، افزايش نرخ هاي ارز. ايران بزرگترين كشور صادر كننده وق گالوانيزه است. با ورود به مرحله دوم تحريمات و كم شدن صادرات محصولات فولادي بازهم تغييرات بسياري را در ابن بازار شاهد هستيم كه قطعا اين تاثير بروي قيمت ورق گالوانيزه هم خواهد بود.

 

قيمت ورق فولاد مباركه

در حال حاضر فولاد مباركه يكي از بزرگترين كارخانه هاي توليد كننده ورق فولاد در ايران به حساب مي آيد. قيمت ورق فولاد مباركه در حال حاضر با توجه به نوسانات اخير بازار ارز و ديگر موارد جز بروزترين قيمت ها است. مجموعه ها با مشكلاتي در زمينه قيمت دهي در خيلي از موارد مواجه هستند اما شما هر زمان كه خواستيد چه آنلايم يا تلفني قيمت ورق فولاد مباركه را به راحتي مي توانيد سرچ كنيد و بدست آوريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۹:۱۷ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :