مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

خريد انواع ورق

ورق روغني در اصفهان

ورق روغني در اصفهان  معروف به ورق سرد هست كه به خاطره ظاهر ويژه اش خاهان زيادي دارد و در جاهاي زيادي به فروش مي رود ورق روغني به دو روش نورد سرد و نورد گرم به دست ميايد كه در كارخانه ها از طريق نورد سرد به دست مياورند در اين روش ورق هايي كه ضخامت بالايي دارند توسط نورد ضخامتش كمتر ميشود و براي اينكه كيفيتش بهترشود عمليات هاي سطحي بر روي آن انجام ميشود. براي خريد ورق روغني در اصفهان ما به شما دهكردي را پيشنهاد مي شود

 

ورق سياه در اصفهان

ورق سياه در اصفهان و همان ورق معمولي است اما در روش نورد گرم توليد ميشود در اين روش آهن را در دماي خيلي زياد قرار مي دهند و پس از آن از غلتك هاي مخصوصي رد مي شوند و شبيه به ورق مي شود و به خواطر اين كه رنگش مات و مايل به رنگ مشكي ميشود به آن ورق سياه مي گويند. ورق روغني به دو حالت رول و شيت هست كه در روش رول عرض معلومي دارد و براي همين بهتر است. بايد بگوييم كه ورق سياه در صفهان فروش بسيار خوبي دارد و براخ سرماي گذاري براي فروش بسيار مناسب است.

 

ورق گالوانيزه در اصفهان

ورق گالوانيزه در اصفهان ورقي فولادي اي است كه توسط روي گالوانيزه درست شده است. ورق گالوانيزه در اصفهان و ديگر جا ها براي محافظت از جا هاي مختلف است تا از ضربه هايي كه به آن مي خورد محافضت كند كه نو ها ي مختلفي وجود دارد چون ميزان مقاومتش فرق مي كند. هر چه ضخامتش بيشتر باشد مقاومتش بيشتر مي شود و غير از آن رويي كه با آن ورق گالوانيزه را درست كردند هم مهم است چون ميزان مقاومتش اگر روي متفاوتي داشته باشد فرق مي كند و يكي از بهترين آن ها ورق آهني است كه در مذاب بوده و درست شده است.

 

ورق آجدار در اصفهان

ورق آجدار در اصفهان در دو نو ورق آجدار پرسي و ورق آجدار فابريك توليد مي شود كه هركدام از اين ها كارايي خودشان را دارند. ورق آجدار در اصفهان كه دو نو دارد نو اول اجادار فابريك يا آج تو پر است كه وقتي كه توليد مي شود آج هايش تو پر است و كيفيت با لايي دارد و براي همين قيمت بالايي دارد. در نو دوم كه آجدار پرسي يا آج تو خالي كه  اين ورق ورقي معمولي است كه در دستگاه پرس قرار مي گيرد و ورق معمولي تبديل به ورق آجدار ميشود اما آج هايش تو خالي است. اين نو ورق ها بسيا از نظر قيمتي خوب است و در بسياري از جا ها به كار ميايد.

 

ورق كركره رنگي در اصفهان

ورق كركره رنگي در اصفهان  بسيار خوب براي كار است و ورق كركره رنگي در اصفهان ابزاري است كه براي سال ها كار برد دارد و در صنعت ها مخترف باتوجه به كار شما مي تواند شما را كمك دهد. بايد بگوييم كار خانه دهكردي كارخانه اي است كه با كمك پرسنل عالي اش توانا به ساختن بهترين و باكيفيت ترين ورق كركره رنگي در اصفهان باشد. و مشتريانش را راضي نگه دارد.

 

ورق استيل در اصفهان

ورق استيل در اصفهان ورقي است كه از فولاد است و ضد رنگ است و ضد ضربه و براي همين كاربر هاي زيادي دارد ورق استيل در اصفهان به  دو روش رول و ورقه اي توليد مي شود كه ضخامت اين نو ورق كم و سطحش صاف مي باشد. ورق استيل در اصفهان بادرصدي كربن توليد مي شود كه هر چه قدر درصد آن بالا برود مقاوم تر مي شود و انعطاف پظيري آن پايين ميايد و هرچقدر ميزان كربنش كمتر باشد ميزين مقاومتش پايين تر و انعطاف پذيري اش پايين تر ميايد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۴:۴۲ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :