مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

شركت طراحي وب سايت هاي حرفه اي

شركت طراحي وب سايت هاي  حرفه اي 

سوال بسياري از كسب و كارها و افراد اين است كه آيا طراحي سايت به درد كسب و كار ما هم ميخورد؟ در جواب ميتوانيم بگوييم بله در شرايط امروزه بعلت بيماري كرونا و زمان هايي كه افراد بهر دليلي نتوانند حضوري به مراكز خريد بروند، به وضوح ضروريت داشتن سايت احساس ميشود. و هر فرد و شغلي براي فروش بيشتر و توسعه كار بايد يك سايت براي فروش محصولات و خدمات خود را طراحي كند.

گاهي اوقات براي بعضي مشاغل با طراحي سايت قوي هم نميتوان به درآمدهاي بيشتر رسيد. بنابراين اگر برايتان اهميت دارد حتما قبل از هرگونه اقدام به طراحي سايت، حتما با متخصصين طراح وب سايت مشورت كنيد. پس بهتر است كسب و كار خودتان را بررسي كنيد و ببينيد آيا ارزش زمان و هزينه را دارد يا خير؟

نيازي نيست هر فردي مستقيما نحوه طراحي وب سايت را بداند و بايد اين كار را به دست متخصصيني كه تجربه و علم كافي در اين زمينه كسب كرده اند بسپاريد. طراحي وب سايت حرفه اي نياز به تخصص و تجربه دارد و شايد بارها شنيده باشيد كه طراحي سايت وردپرس آسان است و يا خودتان به طراحي سايت اقدام كرده باشيد اما مطمئن باشيد اصول اوليه طراحي را رعايت نكرده ايد و بازدهي مناسبي كه بايد داشته باشد را ندارد.

شركت طراحي وب سايت حرفه اي در اصفهان با استفاده از تخصص و تجربه خود در اين زمينه ، در خدمت همشهريان عزيز ميباشد.

كاربرد و هدف از طراحي سايت 

1-ويتريني هميشه آماده محصولات و خدمات شما

با طراحي وب سايت تخصصي محصولات و خدمات شغل شما، يك ويترين آماده و در دسترس براي مشتريان شماست. تفاوت ويترين اينترنتي و فيزيكي در دسترسي راحتتر مشتريان به محصولات و توضيحات محصولات هستند.

2- بزرگترين روش بازاريابي

براي هر فروشنده جذب مشتريان بيشتر براي فروش محصولات خود بسيار با اهميت است. روش هاي بازاريابي سنتي هميشه مورد نظر بوده است و ورود به طراحي سايت قدمي بزرگ براي فروش محصولات و خدمات هر كسب و كار به شمار ميرود.

3- كسب اعتبار

تجربه نشان داده است كه مشتريان بدنبال كالاهايي هستند كه قبلا استفاده كرده و يا حتي از طريق بازاريابي دهان به هان به او معرفي شده است. و اولين كاري كه به ذهن مشتريان ميرسد چك كردن سايت و جستجو در اينترنت است. حتي اگر مشترياني كه از محصولات شما بصورت فيزيكي خريد كرده باشند و در ذهنشان ماندگار شوند حتما بدنبال جايي ميگردند كه اطلاعات بيشتري راجع به محصول شما بدست بياورند و اگر در اين زمان رقبا بهتر از شما كار كرده باشند شما به كلي از يا مشتري خواهيد رفت.

4- خريد از راه دور

شرايط كنوني جهان ، انسانها را مجبور به خريد از راه دور كرده است و اين موقعيت باعث افزايش نياز به طراحي سايت براي هر كسب و كاري شده است. عواملي مانند آلودگي هوا، كرونا، نداشتن زمان كافي براي خريد ، تنوع محصولات و ... باعث افزايش خريد بصورت اينترنتي شده است.

5- مشتري جهاني

يكي ديگر از مزاياي طراحي وبسايت پيدا كردن مشترياني است كه فركش را هم نميكرديد و حتي از فاصله هاي زياد ميتوانيد براحتي مشتري جذب كرده و محصول خود را به فروش برسانيد.

6- تنوع محصولاتتان را نشان دهيد

طراحي سايت به شما اين امكان را ميدهد كه همه محصولات خود را به نمايش بگذاريد درست برعكس فروشگاه فيزيكي كه به دليل محدوديت فضا قادر به اين كار نيستيد

7- فروش محصولات در خواب

سايت يك مكان فيزيكي نيست كه شما ساعتي مشخص براي كار داشته باشيد و صرفا با حضور شما به درآمد برسيد. با طراحي سايت، سايت براي شما كار ميكند و در مسافرت و حتي در خواب شما درآمد خود را كسب ميكنيد.

8- رقبا را غافلگير كنيد

طراحي وب سايت خلاقانه شما را از رقبا جلو مي اندازد. با طراحي سايت ميتوانيد مشاوره رايگان به مشتريان دهيد و به آنها نشان دهيد تنها به فكر سود خود نيستيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۸:۳۷ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :