مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ليزر لاغري

 ليزر لاغري

اگر تصميم به كاهش وزن گرفته‌ايد و نمي‌دانيد كدام روش‌هاي درماني براي شما بهتر و موثر هستند،‌ و يا اصلا بايد از كجا شروع كنيد،‌ با كلينيك لاغري   و بهترين ليزر لاغري در اصفهان آشنا شويد. با دانستن نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، شانس شما براي رسيدن به وزن ايده‌آل و موردنظرتان بيشتر مي‌شود. اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است.

خدمات كلينيك لاغري

 مدرن ليزر براي درمان چاقي و كاهش وزن از سه روش مختلف كه غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و بيهوشي) هستند استفاده مي‌كند، كه هر كدام براي نوع خاصي از چاقي مناسب هستند:

لاغري با ليزر (افزايش سوخت‌و‌ساز بدن) در كلينيك لاغري:

 رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۰:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :