مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

هايفوتراپي چيست؟

هايفوتراپي چيست؟

هايفوتراپي در اصفهان يك روش پيشرفته و مدرن براي جوانسازي و ليفت صورت در اصفهان است، و جايگزين روش‌هاي تهاجمي مثل جراحي شده است. يك گزينه درماني براي بهبود و درمان خطوط و چروك‌هاي صورت، گردن، غبغب، چانه، بازوها، شكم، ران و زانوها است. در هايفوتراپي، از ويژگي‌هاي طبيعي پوست براي درمان و سلامت پوست استفاده مي‌شود.

 

اگر به دنبال يك روش درماني موثر براي ليفت صورت هستيد، به مجموعه مدرن ليزر مراجعه كنيد و از خدمات ما براي هايفو در اصفهان بهره‌مند شويد

درمان با هايفو در اصفهان چگونه انجام مي‌شود؟

 در هايفو، از انرژي امواج اولتراسوند (فراصوت) ايمن براي سفت كردن و ليفت پوست استفاده مي‌شود. اين نوع انرژي، با انرژي الكتريكي (فركانس راديويي) و IPL و ليزر كه نور هستند، تفاوت قابل توجهي دارد. هايفو از سطح پوست محافظت مي‌كند و براي درمان، به لايه‌هاي عميق پوست يعني درم و لايه‌هاي ساختاري پوست نفوذ مي‌كند؛ در واقع اين لايه‌ها، منشاء مشكلات پوستي و پيري پوست هستند كه به دليل ضعف و نواقصي‌ كه در آن‌ها رخ مي‌دهد، به وجود مي‌آيند.

 

بافت پوست تا دماي ۶۵ درجه سانتي‌گراد گرم مي‌شود؛ حرارت ايجاد شده در بافت پوست، به بهبود زخم‌ها و اصطكاك سلولي كمك مي‌كند و كلاژن بيشتري توليد مي‌شود (گرما عامل تحريك پوست براي توليد كلاژن بيشتر است). بعد از مدت ۹۰ روز (در افراد مختلف  و متناسب با نوع درمان، اين مدت زمان يكسان نيست و مي‌تواند كوتاه‌تر باشد)، نتيجه‌ي درمان مشخص مي‌شود و تاثير آن براي طولاني مدت باقي مي‌ماند.

بيشتر براي پوست صورت انجام مي‌شود. اين درمان براي بهبود رنگ پوست، ليفت صورت و رفع چين‌و‌ رفع چروك در اصفهان قسمت‌هاي مختلف صورت مثل چشم‌ها، گونه، چانه و دهان، انجام مي‌شود. اين روش مي‌تواند جايگزين مناسبي براي تزريق بوتاكس در اصفهان باشد و تاثيرات طولاني‌تري نسبت به بوتاكس داشته باشد.

مزاياي هايفوتراپي چيست؟

هايفوتراپي به عنوان روشي براي جوانسازي و ليفت صورت، مزاياي زير را دارد:

غيرتهاجمي (برون درد، خونريزي و سوختگي)؛ بدون نياز به بيهوشي؛ بدون نياز به ايجاد برش و جراحي؛ خطر عفونت وجود ندارد؛ بدون نياز به دوران نقاهت و مراقبت؛ اثبات شده و مورد تاييد؛ ايمن و موثر؛ سريع و كوتاه؛ گزينه‌اي مقرون‌به‌صرفه براي ليفت صورت؛ درمان راحت و بدون درد؛ بدون ايجاد خرابي و صدمه روي پوست؛ تاثيرگذاري طولاني مدت؛ ظاهري طبيعي؛ مناسب براي انواع پوست‌ها؛ مناسب براي هر رنگ پوست؛ قابل تكرار است.

سن مناسب براي درمان با هايفو، سي سالگي است، يعني زماني كه روي صورت و گردن، چين‌و‌چروك ديده مي‌شود و البته شدت آن در افراد مختلف با يكديگر متفاوت است و وراثت و عوامل محيطي بسيار تاثيرگذار هستند. دهه‌ي سي سالگي، زماني است كه توليد كلاژن در پوست كمتر و كمتر مي‌شود و كاهش ميزان كلاژن پوست به چروك شدن هر چه بيشتر آن كمك مي‌كند، اين فرايند طبيعي بدن است و ممكن است در برخي افراد در سنين بالاتر يعني ۴۰ سالگي شروع شود.اين درمان مي‌تواند تا هر سني، حتي در دهه‌ي ۷۰ سالگي هم مورد استفاده قرار بگيريد. فرقي نمي‌كند قبلاً از چه روش درماني براي ليفت صورت و جوانسازي استفاده كرده‌ايد، هر زمان كه بخواهيد مي‌توانيد درمان با هايفو را نيز انجام دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۶:۵۱ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :