مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كيوسوپيچ براي چه مواردي استفاده مي شود؟

كيوسوپيچ براي چه مواردي استفاده مي شود؟

 

بيشترين و اولين كاربردي كه براي دستگاه ليرز كيوسوييچ در اصفهان مي توان در نظر گرفت، از بين بردن لك هاي بوجود آمده در صورت است. اين لك ها معمولا يا به دليل افزايش سن يا نتيجه زخم، جوش، مشكلات هورموني، عوامل ذاتي يا موارد ديگر ممكن است بروي صورت ايجاد شوند.

اين دستگاه بيش از يك دهه است كه مورد استفاده پزشكان زيبايي قرار گرفته است و تاكنون به كليه جلسات و حتي در زمان كم توانسته بسيار خوب واكنش نشان دهد. حتي لك هاي بسيار عمقي و طولاني مدت را توانسته نسبت به قبل كمتر رنگ تر كند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 نحوه كار دستگاه كيوسوپيچ

نكته بسيار مهم اين است كه حتما قبل از استفاده از دستگاه و قرار گرفتن در مراحل درمان از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به شدت خودداري كنيد. حتي اين روند را بهتر است در طول درمان هم ادامه دهيد. لك هاي كوچك معمولا به ۳ جلسه درماني و لكه هاي بزرگ تر به ۵ الي ۶ جلسه درماني نيازمند هستند.  در ابتداي درمان نقاط تحت ليزر ابتدا دچار كبودي و تورم خفيفي خواهند شد كه برور بهتر شده ونهايتا در حدود يك هفته رنگدانه هاي پوست به تدريج از بين خواهند رفت.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۷:۱۹ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :