مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

مزوتراپي مو براي چيست؟

مزوتراپي مو براي چيست؟

ريزش مو يكي از شايع‌ترين مشكلات امروز‌ي‌ست. اگرچه ريزش ۲۵ تا ۵۰ تار مو در روز امري طبيعي است، اما گاهي اوقات ريزش مو بسيار بيشتر و سريع‌تر مي‌شود و شما را نگران مي‌كند. مزوتراپي مو در اصفهان  ممكن است به جلوگيري از ريزش مو، بهبود كيفيت مو و تحريك رشد مو كمك كند.

در اين روش، داروها به پوست سر تزريق مي‌شوند و به لايه‌ي درم و بافت همبند پوست وارد مي‌شوند و گردش خون، سيستم ايمني و عصبي بدن را بهبود مي‌دهند، كه نتيجه‌ي آن كاهش و درمان ريزش مو است. اگر نياز به رشد موهاي جديد و ضخيم شدن آن‌ها داريد، اين روش نمي‌تواند موثر باشد، و ما جوانسازي با فوتونا را به شما معرفي مي‌كنيم.

 

 

اين روش درماني روي ضخامت كلاژن و الاستين پوست تأثير مي‌گذارد. سوزن در امتداد خطوط سفيد ترك‌هاي پوستي (استريا) تزريق مي‌شود و به لايه‌هاي زيرين پوست در آن ناحيه منتقل مي‌شود، در نتيجه سطح كلاژن و الاستين توليدي در پوست افزايش پيدا مي‌كند و نتيجه‌ي آن احيا و جوانسازي پوست است.

مزاياي مزوتراپي

عدم تعادل هورموني در اطراف فوليكول مو را اصلاح مي‌كند؛ به موها مواد مغذي مي‌رساند؛گردش خون را بهبود مي‌دهد؛ سرعت كوچك شدن فوليكول مو، كه يكي از عوامل ريزش است را كاهش مي‌دهد؛ جوانسازي كامل پوست؛ پوست را محكم و سفت مي‌كند و خاصيت ارتجاعي آن را افزايش مي‌دهد؛ وضعيت پوست را بهبود مي‌دهد و آن را درخشان مي‌كند؛ پيشگيري از ايجاد چين و چروك، جوانسازي و احياي پوست؛ رنگ پوست را بهبود مي‌دهد؛ باعث ليفت پوست در صورت، گردن، غبغب و روي دست‌ها مي‌شود؛ براي همه‌ي پوست‌ها مناسب و ايمن است.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۴۳ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :