مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كوچك كردن غبغب

كوچك كردن غبغب

افتادگي غبغب، يكي از مشكلاتي است كه بر اثر افزايش وزن و افزايش سن رخ مي‌دهد و ظاهر گلو و زير چانه شما را زشت مي‌كند، و فرم صورت را از حالت زاويه‌دار بودن خارج مي‌كند. نياز نيست نگران باشيد، چون كوچك كردن غبغب در اصفهان قابل درمان است!

كلينيك مدرن ليزر، خدمات مربوط به كوچك كردن غبغب در اصفهان  را انجام مي‌دهد و بدون هيچ درد و نگراني، از شر آن خلاص مي‌شويد.

دانستن عوامل به وجود آورنده غبغب به شما كمك مي‌كند تا از آن پيشگيري كنيد و روند درمان‌تان سريع‌تر و بهتر پيش رود.

 

سه عامل اصلي براي ايجاد غبغب و افتادگي آن وجود دارد:

جمع شدن لايه‌هاي چربي و افزايش آن‌ها در زير پوست

افزايش سن و كاهش ميزان كلاژن پوست

ژنتيك

رژيم غذايي و وزن: در حالي كه هميشه افزايش وزن علت ايجاد غبغب نيست، اما مي‌تواند تاثيرگذار باشد. رژيم غذايي با كالري زياد، غذاهاي فرآوري شده و چرب‌ي‌هاي ناسالم، منجر به افزايش وزن مي‌شوند و مي‌توانند عاملي براي ايجاد غبغب باشند. البته لازم به ذكر است كه افراد لاغر هم ممكن است افتادگي غبغب باشند.

حتي كاهش وزن زياد هم منجر به افتادگي غبغب مي‌شود؛ وقتي وزن زيادي را از دست مي‌دهيد، در واقع چربي‌هاي زير پوست‌تان را آب مي‌كنيد و زير پوست خالي و پوست افتاده مي‌شود. صورت‌ هم مثل بقيه‌ي اندام‌هاي بدن، در اثر كاهش وزن، لاغر مي‌شود و چربي‌هاي آن از بين مي‌روند، در نتيجه ماهيچه‌هاي اطراف چانه ضعيف مي‌شوند و پوست اطراف آن‌ها شل مي‌شود. براي اين افراد، كوچك كردن غبغب در اصفهان انجام نمي‌شود، بلكه ما روش‌هاي جوانسازي را به آن‌ها پيشنهاد مي‌دهيم؛ براي آشنايي بيشتر با اين رو‌ش‌ها، مقالات مدرن ليزر را دنبال كنيد

با افزايش سن، كلاژن و الاستين پوست كمتر توليد مي‌شود. كلاژن، ماده‌اي براي حفظ استحكام پوست و مانعي براي افتادگي پوست است، در حالي كه الاستين، به حفظ خاصيت ارتجاعي پوست كمك مي‌كند. وقتي ميزان اين دو ماده حياتي پوست كاهش مي‌يابد، در نتيجه در قسمت‌هاي مخلف بدن،‌ پوست شل و افتاده مي‌شود؛ يكي از اين قسمت‌ها زير چانه است. افزايش سن، يك روند طبيعي در ايجاد غبعب است و نمي‌توانيد آن را از بين ببريد، اما عوامل محيطي مثل نورخورشيد، سيگار كشيدن، خشكي بيش از حد پوست و كمبود ويتامين‌ها و آنتي‌اكسيدان در بدن، عوامل قابل كنترل و تشديدكننده كاهش كلاژن و الاستين هستند..    


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۴:۴۸ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :