مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

از بين بردن مشكل غبغب 

از بين بردن مشكل غبغب 

بعضي از افراد به صورت ژنتيكي، افتادگي غبغب دارند و به همين دليل پوست‌شان خاصيت ارتجاعي كمتري دارد. اگر پوست خاصيت ارتجاعي خود را از دست بدهد، نمي‌تواند چربي‌ها را در اطراف چانه محكم نگه دارد و پوست‌تان شل و افتاده مي‌شود.

در برخي موارد با انجام ورزش‌هاي مربوط به غبغب، افتادگي آن برطرف مي‌شود، اما در موارد حادتر بهتر است روش‌هاي زير را امتحان كنيد:

ماسك‌هاي صورت زيادي وجود دارند كه به محكم كردن پوست و بهبود ظاهر آن كمك مي‌كنند، اما تاثير آ‌ن‌ها موقتي‌ست و فقط تا زماني كه از آن‌ها استفاده مي‌كنيد، مي‌توانند تاثير خيلي كمي داشته باشند. مدرن ليزر كه در زمينه كوچك كردن غبغب در اصفهان، سابقه‌ي طولاني دارد، به شما پيشنهاد مي‌كند كه قبل از استفاده از اين ماسك‌ها به پزشك مراجعه كنيد، تا ابتدا پوست شما مورد بررسي قرار بگيرد و مشخص شود آيا اين ماسك‌ها براي پوست‌ شما ضرري ندارند و اينكه تا چه حد مي‌توانند موثر باشند، تا هزينه‌ي اضافي براي آن‌ها صرف نكنيد.

رژيم غذايي طبيعي مي‌تواند در رفع غبغب به شما كمك كند. مخصوصاً زماني كه دليل ايجاد آن اضافه وزن و رژيم غذايي ناسالم باشد. كاهش ميزان كالري دريافتي روزانه، نوشيدن آب زياد و خوردن خوراكي‌هايي كه آب فراوان دارند، باعث مي‌شود تا چربي بيشتري از بدن دفع شود. اما اين روش زمان‌بر است و ممكن است در برخي افراد نتيجه‌بخش نباشد، اما بي تاثير هم نيست.

ممكن است براي رفع و از بين بردن غبغب در اصفهان

 ، به دنبال روش‌هايي باشيد كه با آن‌ها سريع‌تر به نتيجه مطلوب‌تان برسيد؛ اين روش‌ها شامل:

ليپوساكشن: در اين روش با استفاده از حرارت و سيستم مكش، چربي‌هاي پوست از بين مي‌روند، ولي براي بهبود و تقويت خاصيت ارتجاعي پوست كمكي نمي‌كند و فقط چربي‌ها را از بين مي‌برد.

 

 ليپوماتيك: ليپوماتيك غبغب، روشي‌ست كه با جراحي، چربي‌هاي بدن خارج مي‌شوند. براي درمان با اين روش به بيهوشي نياز است.

 

تزريق ژل كيبلا: يك روش تزريقي‌ست، و نام ماده‌اي كه به بدن تزريق مي‌شود كيبلا است. در واقع با تزريق اين ماده به بدن، سلول‌ها و بافت‌هاي چربي در پوست تجزيه مي‌شوند.

 

بر اساس تجربيات گذشته و مطالعات انجام شده، ليپوساكشن،‌ ليپوكاتيك و تزريق كيبلا، براي مواردي كاربرد دارند. كه چربي عامل افتادگي غبغب باشد؛ در غير اين صورت، يعني در مواردي كه ژنتيك، افزايش سن و دلايل ايجاد غبغب باشند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۲۲ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :