مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

رژيم اصولي

رژيم اصولي

ممكن است شما به دليل اضافه وزن به  بهترين كارشناس تغذيه در اصفهان مراجعه كرده باشيد، اين مسئله را از ياد نبريد كه رژيم غذايي به معناي از بين بردن علايق خود نيست بلكه شما با توجه به داشتن يك دكتر رژيم در اصفهان مي توانيد به وزن ايده آل خود برسيد در حالي كه از هيچ غذاي مورد علاقه اي دست نكشيده‌ايد. دممكن است اين فكر به ذهن شما برسد كه گرفتن رژيم در اصفهان با وجود اين همه غذاهاي خوشمزه كار بسيار دشواري باشد اما اگر تحت نظر دكتر تغذيه باشيد و متناسب با دستورات عمل كنيد هم مي توانيد خوراكي هاي خوشمزه بخوريد و هم به وزن ايده ال خود برسيد.

يك متخصص تغذيه همچنين ممكن است مكمل هاي اساسي سلامتي را براي كمك به مشتري در دستيابي به اهداف سلامتي و كاهش وزن پيشنهاد كند.

پزشكان اذعان مي كنند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست. 

چالش ها و موانع متعددي براي اين كه پزشكان توصيه هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه، محدوديت زماني در قرار ملاقات هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه و سلامتي در حال رشد دسترسي دارند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۳:۰۲ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :