مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

آر اف چه كاربردهايي دارد؟

آر اف چه كاربردهايي دارد؟

در حال حاضر، آر اف در اصفهان ، بهترين تكنولوژي موجود است كه در آن از امواج راديويي براي سفت كردن پوست و از بين بردن سلوليت (چربي‌هاي موضعي) استفاده مي‌شود. آر اف (rf) در اصفهان، در كلينيك مدرن ليزر، هم براي جوانسازي و از بين بردن چين و چروك‌ها ، و هم براي لاغري موضعي قسمت‌هاي مختلف بدن انجام مي‌شود. در اين مطلب، به طور اختصاصي درمورد تاثير اين روش بر چاقي‌ موضعي صحبت مي‌كنيم.   

سلوليت‌ چيست؟

وقتي پوست در قسمت‌هايي كه چربي‌ها را پوشانده است، به وسيله‌ي بافت‌ همبند، به داخل بافت‌هاي عميق‌تر پوست كشيده مي‌شود و سطح پوست ناهموار مي‌شود، سلوليت ايجاد مي‌شود. در واقع چربي‌هاي زيرپوستي كه بين ماهيچه‌ها و بافت‌هاي پوست هستند، به سطح پوست فشار وارد مي‌كنند و در شكم، پهلو، باسن، ران و بازوها، فرورفتگي‌هايي ايجاد مي‌شوداين چربي‌هاي زير پوستي، در خانم‌ها شايع‌تر است.

ژنتيك و عوامل ارثي، درصد چربي بدن و سن، عوامل تاثيرگذار بر سلوليت‌ها هستند؛ افزايش سن باعث مي‌شود پوست نازك شد و خاصيت ارتجاعي آن كم شود، در نتيجه سلوليت‌ها بيشتر نمايان مي‌شوند. هورمون‌ها، رژيم غذايي نامناسب، سبك زندگي ناسالم، سموم انباشته شده در بدن، افزايش وزن، بي‌تحركي و بارداري، نيز عوامل به وجودآوردنده‌ي سلوليت هستند.

ضخامت پوست شما نيز بر ظاهر سلوليت تاثيرگذار است. همه‌ي افراد با هر وزني، مي‌توانند سلوليت را در قسمت‌هاي مختلف بدن‌شان تجربه كنند.

يكي از روش‌هاي موثر كلينيك زيبايي در اصفهان براي از بين بردن سلوليت‌ها و چربي‌هاي موضعي، استفاده از دستگاه آر اف (rf) است.

درمان چاقي موضعي با آر اف (rf)، يك روش غيرتهاجمي است كه بدون درد، خونريزي، سوختگي، بيهوشي و جراحي است و از مكانيزم امواج راديويي براي درمان استفاده مي‌شود.

در اين روش، از سطح پوست (لايه‌‌ي اپيدرم)، به لايه‌ها و بافت‌هاي عميق پوست (درم)، گرماي شديدي منتقل مي‌شود تا توليد كلاژن (فاكتور مهمي كه مانع از شل شدن و افتادگي پوست مي‌شود) در پوست تحريك شود و افزايش يابد، و گردش خون بهبود پيدا كند، در نتيجه چربي‌هاي ذخيره شده آزاد مي‌شوند.

به گفته‌ي بهترين دكتر پوست اصفهان، فركانس راديويي، فقط به لايه‌هاي خاصي از پوست نفوذ مي‌كند، و فقط بافت‌هاي مشخصي از پوست را گرم مي‌كند. همانطور كه گفته شد، لايه‌ي مياني پوست يا درم، كه كلاژن و بافت‌هاي چربي در آن قرار دارند، هدف قرار مي‌گيرند و گرما دريافت مي‌كنند.  

 

با فركانس راديويي عميق، سستي پوست و سلوليت‌ها قابل درمان هستند، و پوست يكنواخت‌تر، صاف‌تر و نرم تر مي‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۹:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :