مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كاربردهاي لاغري با LPG

كاربردهاي لاغري با LPG 

براي درمان انواع مختلف چاقي‌ها، سلوليت و افتادگي پوست كاربرد دارد. در واقع روشي غيرتهاجمي براي درمان پيري پوست و سفت كردن آن همزمان با كاهش چربي است. اين دستگاه با امواج راديويي كار مي‌كند؛‌ در طول درمان، جريان از الكترودهاي دستگاه به پوست شما منتقل مي‌شود و براي تحريك كلاژن و توليد الاستين به بافت‌هاي موجود در زير پوست گرما داده مي‌شود.

عوارض و اثرات جانبي:

كم شدن چربي  و سفت شدن پوست باRF ، بسيار بي‌خطر است و تنها عارضه جانبي متداول آن درد خفيف تا متوسط ​​در طول درمان است.

مزايا:

بدون اينكه بر ظاهر بيروني پوست تأثير منفي گذاشته شود، از گرما براي آسيب زدن به بافت زير اپيدرم(روپوست) استفاده مي‌كنند؛ بعد از درمان، نيازي به استراحت و مراقبت از پوست نيست؛ خاصيت ارتجاعي پوست افزايش مي‌يابد؛ پوست‌هاي چسبان سفت‌تر مي‌‌شوند؛ بيماران ممكن است بلافاصله پس از درمان متوجه سفت شدن پوست شوند، ساير بيماران ممكن است در طي شش ماه بعد از درمان اوليه متوجه نتايج شوند.

 

لاغري LPG در اصفهان از جديدترين روش‌هاي لاغري موضعي است. براي درمان انواع مختلف چاقي‌ها، سلوليت و افتادگي پوست كاربرد دارد. اين دستگاه از موتور ويژه‌اي براي ايجاد مكش استفاده مي‌كند كه مي‌توانيد شدت و فركانس آن را تنظيم كنيد و دو غلطك دارد كه موجب كشش پوست مي‌شود. اين روش در درمان بافت‌هاي مختلفي از جمله سلوليت، چربي، ورم پوست، بافت فيبري پوست، چسبندگي پوست، التهاب پوست، و براي پوست ضعيف و حساس موثر است.

ماساژ مكانيكي دستگاه، با ايجاد فشار مثبت و حركت روي پوست و ايجاد فشار منفي بر روي لايه‌هاي زيرين پوست، بدون ايجاد خرابي و تاثير بد، بر سلوليت و چربي زيرپوستي، عضلات و ماهيچه‌ها، يا استخوان‌ها، عروق و اعصاب، تأثير مي‌گذارد. ماساژ با دستگاه  LPG يك روش غير تهاجمي است كه نتايج آن فقط در ۶ جلسه قابل ملاحظه است، اما در برخي موارد با توجه به شرايط بيمار، ۲۰ جلسه درمان يا بيشتر توصيه مي‌شود.

عوارض و اثرات جانبي:

كبودي خفيف تنها اثر جانبي ناخوشايند ماساژ با  LPG است كه در بيماران با پوست حساس ظاهر مي‌شود.

مزايا:

از مزاياي اين روش مي‌توان به تسكين دردهاي عضلاني، محو شدن ترك‌هاي پوستي، ‌بافت پيوندي و زخم، جوانسازي و احساس آرامش اشاره كرد.

 

لاغري موضعي با Cavitation(كويتيشن) :

در اين روش از امواج صوتي با فركانس پايين براي از بين بردن سلول‌هاي چربي استفاده مي‌كند. اين روش درماني در طي چند سال اخير محبوبيت زيادي پيدا كرده و براي درمان‌ چاقي و سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد. اين دستگاه غيرتهاجمي، با امواج صوتي و در بعضي موارد با مكش نور، مناطق خاص بدن را هدف قرار مي‌دهد. اين فرآيند، سلولهاي چربي را در زير سطح پوست، گرم و مرتعش مي‌كند؛ درنهايت اين فشار باعث مي‌شود سلولهاي چربي مايع شوند و محتواي آن‌ها در جريان خون آزاد شود.

عوارض و اثرات جانبي:

دماي بدن در حين انجام Cavitation  افزايش مي‌يابد؛  پوست كمي تحريك و قرمز مي‌شود؛ ممكن است فرد در ناحيه تحت درمان كمي درد احساس كند .

مزايا:

اين روش درماني بسيار سريع و آسان است.

 

لاغري با دستگاه Shock Wave(شاك ويو تراپي) :

اين گزينه درماني در ابتدا براي درمان درد مزمن در مفاصل و ماهيچه‌ها و ساير آسيب‌هاي دردناك مورد استفاده قرار گرفت. آزمايش‌هاي بيشتر نشان داده است كه براي درمان سلوليت هم مي‌توان از آن استفاده كرد؛ در واقع دستگاهي براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي سفت است. در اين روش درمان از امواج صوتي پرانرژي و قدرتمند استفاده مي‌شود كه لرزش و ارتعاش ايجاد مي‌كنند و بر روي بافت همبند و در نهايت خود پوست تأثير مثبت مي‌گذارند.

 

عوارض و اثرات جانبي:

محل درمان ممكن است كمي قرمز و متورم شود.

مزايا:

در كنار درمان سلوليت، اين درمان به تحريك توليد كلاژن، جوانسازي بافت همبند، بهبود خاصيت ارتجاعي پوست و ايجاد پوستي محكم‌تر و نرم‌تر نيز كمك مي‌كند.

 

اين نكته را در نظر بگيريد كه در لاغري موضعي با دستگاه، نتايج در افراد مختلف با يكديگر متفاوت است. تاريخچه سلامتي و نوع بدن شما تعيين‌كننده اين نتايج هستند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۷:۵۲ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :