مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

چگونه پهلوهايي لاغر داشته باشيم؟ 

چگونه پهلوهايي لاغر داشته باشيم؟ 

 اگر تصميم به كاهش وزن گرفته‌ايد و نمي‌دانيد كدام روش‌هاي درماني براي شما بهتر و موثر هستند،‌ و يا اصلا بايد از كجا شروع كنيد،‌   براي لاغري پهلو در اصفهان با كلينيكي تخصصي در اين زمينه بيشتر آشنا شويد.

با دانستن نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، شانس شما براي رسيدن به وزن ايده‌آل و موردنظرتان بيشتر مي‌شود.

اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است. مدرن ليزر براي درمان چاقي و كاهش وزن از سه روش مختلف كه غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و بيهوشي) هستند استفاده مي‌كند.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري در اصفهان، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

  • ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.
  • شاك ويوبراي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 

نكات كاربرديدرباره‌ي چاقي و اضافه وزن

 

براي اينكه از چاقي و اضافه وزن پيشگيري كنيد و خدمات لاغري در اصفهان، به طور موثر براي شما انجام شود و نتيجه دهد، بهتر است نكات زير را مطالعه كنيد:

 

وزن فراتر از چربي است (تمركز روي چربي بدن)

 

اولين و مهم‌ترين نكته‌اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه، رسيدن به بدن و وزن ايده‌آل‌تان، چيزي فراتر از كاهش چربي بدن است. در حقيقت، وزن بدن، شامل چربي‌ها، ميزان ماهيچه‌ها و وزن آب بدن مي‌شود.

ماهيچه‌ها از چربي سنگين‌تر هستند، بنابراين با از دست دادن چربي و به دست آوردن مقدار معادل عضله، در واقع مي‌توانيد وزن خود را افزايش دهيد، با اين حال، بدن شما از هميشه باريك‌تر و لاغرتر به نظر مي‌رسد.

ميزان كافي از كالري‌هاي مناسب را مصرف كنيد

 

كاهش وزن، به ميزان كالري دريافتي شما ربط دارد. از همه مهم‌تر، شما بايد بدانيد كه كالري مواد غذايي چقدر است و با بدن شما چه كار مي‌كنند. مثلا، كربوهيدرات‌هاي سفيد مانند نان و برنج ، كالري بالا و ارزش غذايي كمي براي بدن ما دارند. با اين حال، پروتئين و انواع خاصي از چربي‌ها براي سلامتي‌تان مفيد هستند.

به ميزان غذاي مصرفي‌تان توجه داشته باشيد

 

كلينيك لاغري ما، به شما توصيه مي‌كند كه هر روز به نوع غذا و ميزان آن توجه داشته باشيد. بدن افراد مختلف با يكديگر فرق دارد و ميزان غذا و كالري مصرفي براي شما منحصربه فرد است. به طور كلي، مي‌خواهيد كمتر از كالري توصيه شده روزانه‌تان مصرف كنيد، كه باعث مي‌شود بدن‌تان شروع به سوزاندن چربي كند، تا بتواند ميزان مصرف انرژي مورد نياز خود را حفظ كند.

 

خواب، در كاهش وزن به شما كمك مي‌كند

 

براي كاهش وزن، ‌سلامت جسمي و روحي شما مهم است و خواب كافي،‌ يكي از مهم‌ترين عواملي است كه به سلامت شما كمك مي‌كند. هنگام خواب، همه‌ي اعضاي بدن مجددا خود را بهبود مي‌دهند، و به اصلاح شارژ مي‌شوند؛ موقع خواب، سوزاندن چربي و كالري عمومي نيز اتفاق مي‌افتد، بنابراين با خواب كافي مي‌توانيد به بدن خود زمان لازم براي كاهش چربي‌ها را بدهيد.

 

غذاي سالم بخوريد (فست‌فود نخوريد)

 

كاهش وزن بايد همراه با تغيير در سبك زندگي باشد، در غير اين صورت، به راحتي مي توانيد به وزن اصلي خود برگرديد. يكي از اين تغييرات استفاده از غذاهاي سالم و نخوردن فست‌فود، شيريني‌ها و غذاهاي چرب است. منظور ما اين نيست كه براي هميشه آن‌ها را كنار بگذاريد‌، بلكه بايد كم‌كم ميزان آن‌ها را كاهش دهيد.

 

قرص‌هاي كاهش وزن ايده‌ي خوبي نيستند

 

براي قرص‌هاي كاهش وزن، اغلب نويد نتايج فوري داده مي‌شود. با اين حال، آن‌ها هيچ كاري براي تغيير رژيم غذايي و عادت‌هاي بدني انجام نمي‌دهند و توانايي مقاومت در برابر وسوسه‌ غذا خوردن و ساير عادت‌هايي كه باعث شده‌اند وزن شما زياد شود، را ندارند.

قرص‌هاي كاهش وزن مي‌توانند اين عوارض را داشته باشند:

  • فشار خون ريوي (كشنده)
  • بيماري قلبي
  • افزايش فشار خون
  • تپش قلب
  • بيخوابي
  • سرگيجه
  • بي‌قراري

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۷:۳۶ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :