مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

فركشنالco2

فركشنالco2

وقتي پوست در قسمت‌هايي كه چربي‌ها را پوشانده است، به وسيله‌ي بافت‌ همبند، به داخل بافت‌هاي عميق‌تر پوست كشيده مي‌شود و سطح پوست ناهموار مي‌شود، سلوليت ايجاد مي‌شود. در واقع چربي‌هاي زيرپوستي كه بين ماهيچه‌ها و بافت‌هاي پوست هستند، به سطح پوست فشار وارد مي‌كنند و در شكم، پهلو، باسن، ران و بازوها، فرورفتگي‌هايي ايجاد مي‌شوداين چربي‌هاي زير پوستي، در خانم‌ها شايع‌تر است.

ژنتيك و عوامل ارثي، درصد چربي بدن و سن، عوامل تاثيرگذار بر سلوليت‌ها هستند؛ افزايش سن باعث مي‌شود پوست نازك شد و خاصيت ارتجاعي آن كم شود، در نتيجه سلوليت‌ها بيشتر نمايان مي‌شوند. هورمون‌ها، رژيم غذايي نامناسب، سبك زندگي ناسالم، سموم انباشته شده در بدن، افزايش وزن، بي‌تحركي و بارداري، نيز عوامل به وجودآوردنده‌ي سلوليت هستند.

ضخامت پوست شما نيز بر ظاهر سلوليت تاثيرگذار است. همه‌ي افراد با هر وزني، مي‌توانند سلوليت را در قسمت‌هاي مختلف بدن‌شان تجربه كنند.

يكي از روش‌هاي موثر كلينيك زيبايي در اصفهان براي از بين بردن سلوليت‌ها و چربي‌هاي موضعي، استفاده از دستگاه آر اف (rf) است.

آر اف فركشنال در اصفهان و آر اف، تفاوت‌هاي زيادي با يكديگر دارند. فركشنال rf، به كمك سوزن‌هاي بسيار كوچك، امواج راديويي را به لايه‌هاي عميق پوست منتقل مي‌كند و ميزان كلاژن و الاستين پوست  كه عواملي براي سفت شدن و حفظ خاصيت ارتجاعي پوست هستند را تحريك مي‌كند و افزايش مي‌دهد. در واقع روشي براي جوانسازي و رفع چين و چروك پوست است؛ در حالي كه آر اف، يكي از دستگاه‌هاي لاغري موضعي است و براي درمان سلوليت‌ها كابرد دارد.

قبل و بعد از درمان، بايد چه كارهايي را انجام دهيد؟

قبل و بعد از درمان، سيگار نكشيد، فعاليت‌هاي بدني زياد و ورزش‌هايي كه آب بدن‌تان را كم مي‌كنند انجام ندهيد و روزانه حداقل ۸ تا ۱۰ ليوان آب بخوريد.

 

چه كساني مي‌توانند از اين روش درماني استفاده كنند؟

  • افرادي كه سالم هستند و فقط در بعضي قسمت‌هاي بدن‌شان سلوليت دارند.
  • افرادي كه اضافه وزن ندارند و چاق نيستند.
  • كساني كه ايمپلنت بدن انجام نداده‌اند.
  • خانم‌هايي كه باردار نيستند.

 

به چند جلسه درمان نياز است؟

در صورتي كه بعد از درمان شيوه‌ي زندگي كه در گذشته داشته‌ايد را ادامه دهيد، ممكن است دوباره چربي‌هاي موضعي به سراغ‌تان بيايند. بعد از حدوداً ۵ جلسه درماني به فاصله ي زماني دو هفته، سلوليت‌ها و چربي‌هاي موضعي بهبود مي‌يابند و از بين مي‌روند. متناسب با نوع سلوليت‌ها و حجم آن‌ها، ممكن است جلسات درماني بيشتر يا كمتر شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۳:۳۲ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :