مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ميكرو درم ابريژن چيست؟

ميكرو درم ابريژن چيست؟

در اين مقاله قصد داريم تا شما را با ميكرودرم ابريژن در اصفهان آشنا كنيم. ميكروردم ابريژن سطح پوست را دوباره جوان مي‌كند، و در نتيجه چهر‌ه‌اي درخشان‌تر و شاداب‌تر خواهيد داشتميكرودرم ، پوست را پاكسازي مي‌كند و تعداد زيادي از مشكلات پوستي مثل آكنه، جاي زخم آكنه، لكه‌هاي پوستي، آفتاب سوختگي، خطوط و چروك‌هاي ريز را درمان مي‌كند. درمان مشكلات پوستي با ميكرودرم ، يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر است كه در ادامه بيشتر با آن آشنا مي‌شويد.

اين روش براي انواع پوست‌ها با رنگ‌هاي مختلف مناسب است، و بعد از درمان، روي پوست، زخم و لك (تغيير رنگ) ايجاد نمي‌شود؛ ميكرودرم در اصفهان روش سريعي است، و بدون نياز به تزريق و بي‌حسي انجام مي‌شود و به دليل اثربخشي بالايي كه دارد، طرفداران زيادي پيدا كرده است.

دستگاه ميكرودرم ابريژن

اين دستگاه دو عملكرد دارد. در مرحله اول، دستگاه به آرامي پوست شما را مي‌تراشد- كه اين كار مي‌تواند با روش‌هاي ديگر هم انجام شود. كريستال‌هاي به كار رفته در اين روش، از موادي تشكيل شده‌اند كه رايج‌ترين آنها اكسيد آلومينيوم است، و مي‌تواند از اكسيد منيزيم، كلريد سديم و حتي الماس هم باشند!

در مرحله دوم، سلول‌هاي مرده پوست كه توسط كريستال‌ها خارج شده‌اند، از بين مي‌روند. اين كار توسط مكشي كه در داخل دستگاه تعبيه شده است، انجام مي‌شود و شدت اين مكش قابل تنظيم است.

 

مزايا

  • ظاهر پوست را بهبود مي‌دهد
  • سريع است
  • عوارض جانبي كم و خفيفي دارد
  • بدون سوزن و تزريق
  • بدون درد
  • مناسب براي همه افراد با هر نوع پوست
  • بسيار موثر

در حال حاضر بسياري از افراد اين شيوه‌ را به ساير روش‌هاي درماني مانند درمان با ليزر و لايه‌برداري شيميايي ترجيح مي‌دهند، زيرا ايمن‌تر است و نتايج عالي به همراه دارد. يكي از بي‌خطرترين روش‌هاي زيبايي و جوانسازي پوست است كه شما مي‌توانيد انجام دهيد و نيازي به مصرف دارو و دوره نقاهت طولاني مدت ندارد.

اين روش درماني، سلول‌هاي مرده پوست و هر آنچه كه باعث انسداد منافذ پوست و التهاب آن مي‌شود را از بين مي‌برد،  و باعث بهبود و از بين رفتن آكنه‌ها و جوش‌هاي سر سياه از روي پوست مي‌شود؛ گردش خون را افزايش مي‌دهد كه نتيجه‌ي آن رسيدن اكسيژن بيشتر به سلول‌ها است. همچنين پوست را تحريك مي‌كند تا كلاژن بيشتري توليد كند تا نرم‌تر و درخشان‌تر شود. در مرحله اول، قسمت‌ بالايي جوش‌هاي سرسياه، لايه‌برداري مي‌شود و در مرحله‌ي بعد از طريق مكش، چربي‌هاي باقي‌مانده‌ در آن نيز برطرف مي‌شود. نهايتاً، منافذ باز پوست را نيز كاهش مي‌دهد، چون همه‌ي عوامل به وجود آورنده‌ي منافذ باز از روي پوست حذف شده‌اند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :