مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

مزونيدلينگ

مزونيدلينگ

مزونيدلينگ در اصفهان يكي از جديدترين روش هاي جوانسازي پوست و درمان ريزش مو است كه خود از دو شيوه درمان مستقل مزوتراپي و ميكرونيدلنيگ تشكيل شده است. مشابه با ساير روشهاي زيبايي پوست و مو، در اين روش هم هدف توليد كلاژن و الاستين به منظور رفع مشكلات پوست و مو است. در ادامه همراه ما باشيد تا با مزايا و معايب مزونيدلينگ و كانديداي مناسب اين روش، بيشتر آشنا شويد.

 

مزونيدلينگ يك تكنيك پيشرفته براي جوانسازي پوست صورت، گردن و زير چشم است كه فوايد چندين روش درماني را در يك روش واحد خلاصه مي كند. القاء كلاژن در اين روش موجب توليد كلاژن هاي جديد و درخشندگي پوست مي شود. مزونيدلينگ روشي مشابه ميكرونيدلينگ است اما عمق نفوذ سوزن ها متفاوت است و در مزونيدلينگ مزودرم پوست را براي نتايج بهتر هدف قرار مي دهند. اين روش ايمن، ساده و محرك ترشح كلاژن است.

ميكرونيدلينگ توسط دستگاهي به نام درماپن انجام مي شود كه داراي سوزن هايي در حد ميكرو است كه با ورود به لايه درم موجب تحريك كلاژن سازي و در نتيجه جوانسازي پوست مي شوند. همچنين در پوست كانال هاي ميكرو ايجاد ميكند كه جذب مواد از پوست را چندين برابر ميكنند، بنابراين همزمان با ايجاد سوراخ ها، سرم هاي حاوي مواد مغذي و كوكتل هاي مزتراپي به عمق پوست فرستاده مي شود كه داراي خاصيت كلاژن سازي، ضد پيري و سفت كنندگي پوست هستند.

 

مزونيدلينگ  براي  پوست

 

براي انجام مزونيدلينگ در اصفهان براي پوست از سيستم سوزني ديجيتال استفاده مي‌شود. اين دستگاه داراي تعداد زيادي سوزن‌هاي ريز و بسيار ظريف است كه داروهاي مخصوص از طريق آن‌ها به پوست تزريق مي‌شوند. پيش از شروع درمان با اين روش، پزشك با استفاده از پمادهاي بي‌حسي يا بعضي داروها محل درمان را بي‌حس مي‌كند. البته نسبت به روش مزوتراپي درد اين روش بسيار كمتر است. اما براي به حداقل رساندن درد از بي‌حسي موضعي استفاده مي‌شود.

 پس از مرحله بي‌حسي كوكتل‌هاي مزوتراپي در سيستم سوزن ديجيتال قرار مي‌گيرند. پزشك با توجه به سن بيمار، نوع پوست، ميزان آسيب و محل درمان مقدار دارو و عمق نفوذ سوزن‌ها را تنظيم مي‌كند. همچنين مدت‌زمان درمان نيز با توجه به همين موارد تعيين مي‌شود. پس از قرار دادن اين سيستم بر روي پوست، سوزن‌ها وارد پوست شده و معمولا در ناحيه مياني درم و اپيدرم قرار مي‌گيرند. محل ورود و قرارگيري سوزن‌ها در اين روش ميكروپانچ ناميده مي‌شود كه از طريق آن داروها وارد پوست مي‌شوند. ورود اين داروها به پوست باعث تحريك كلاژن‌ها و رفع اثرات پيري پوست مي‌شود.

تعيين تعداد جلسات موردنياز براي انجام مزونيدلينگ به شدت و نوع آسيب، نوع پوست، سن فرد و ناحيه درمان بستگي دارد. پزشك در جلسات مشاوره بيمار را به‌طور كامل معاينه مي‌كند تا نوع و مقدار موردنياز و تعداد جلسات درماني را دقيقا تعيين كند‌. معمولا جلسات موردنياز براي تكميل درمان مزونيدلينگ ۶ تا ۸ جلسه است كه با فاصله‌هاي ۱ تا ۱٫۵ ماهه انجام مي‌شوند. اما بسته به شرايط پزشك ممكن است جلسات كمتر يا بيشتر با فاصله‌هاي متفاوتي را براي فرد تجويز كند‌.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :