مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كوچك كردن راحت بيني

كوچك كردن راحت بيني 

پلاسما يا پلاسما جت بيني يكي از روش هاي جديد غير تهاجمي براي  كوچك كردن بيني در اصفهان بدون عمل جراحي است كه بسيار مورد علاقه افرادي قرار گرفته است كه ترس از جراحي دارند. اين روش حتي براي افراد كه نمي تواند مراقبت هاي بعد از عمل را داشته باشند ويا بدليل نوع شغل و فعاليت كاري نمي توانند تايم زيادي در مشرخصي باشند بسيار مناسب است. ما در كلينيك زيبايي مدرن ليزر بروز ترين ها را متناسب با نياز شما ارائه خواهيم داد.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

شما به راحتي مي توانيد براي فرم دهي بيني  در اصفهان به مجموعه ليزر مدرن مراجعه كنيد و از اصل بودن و بروز بودن تمام دستگاه ها و روش هاي درماني اطمينان داشته باشيد. اما روش پلاسما جت بيني چگونه روشي است ؟ در ادامه به بررسي كامل اين روش زيبايي خواهيم پرداخت.

 

فرم دهي بيني بدون عمل جراحي

 

امروزه عمل بيني يكي از عمل هاي پرطرفدار در ايران و حتي كل دنيا محسوب مي شود. همه‌ي ما مي‌دانيم كه يك عمل جراحي چه خطرات و عوارضي براي بدنمان خواهد داشت و از اثرات مواد بي‌هوشي و حساسيت‌هاي احتمالي به آن آگاهيم. خوشبختانه پلاسماي بيني روشي است كه با روي كار آمدنش تمامي اين مشكلات را برطرف كرد.

اما به خاطر داشته باشيد اين روش يك روش غير تهاجمي است. روش هاي غير تهاجمي به روش هايي در زيبايي گفته مي شود كه فرد بدون رفتن زير تيغ جراحي تغييراتي روي ظاهر خود ايجاد كند. روش پلاسما هم جز اين روش ها محسوب مي شود زيرا در انجام آن ما از جراحي استفاده نمي كنيم . پس با توجه به اين توضيحات ماندگاري كمتري نسبت به روش هاي تهاجمي دارد.

همانطور كه گفته شد اين روش جز روش هاي غير تهاجمي به حساب مي آيد پس تمامي عوارض كه ناشي از بيهوشيف حين جراحي و حتي بعد از آن است در اين روش كاملا حذف خواهد شد. زمان اين كار بسيار كمتر از جراحي است و از نوع موارد سرپايي به حساب مي آيد حتي شما نياز به همراه هم نخواهيد داشت.

درست است كه اين روش جز روش هاي كاملا امن بحساب مي آيد اما حتما بايد تحت نظر يك پزشك متخصص در اين زمينه صورت بگيرد. تزريق ژل بيني  و فرم دهي بيني به دليل نياز به دقت و ظرافت بالا نيازمند نگاه تخصصي يك پزشك مطمئن خواهد داشت.

در نظر داشته باشيد اگر اين كار توسط پزشك حاذق صورت نگيرد باعث مرگ بافت و حتي در مواردي به علت ناشي بودن فرد تزريق كننده باعث بروز آسيب شديد و جدي در چشم فرد شود.

در اين روش از تأثير پلاسما بر روي بافت استفاده مي‌شود، اين تكنيك بدون انجام جراحي انجام مي‌شود و هيچ‌گونه برشي روي بيني به وجود نمي‌آيد. با برخورد پلاسما با پوست سطحي و بافت چربي، به دليل دماي زياد پلاسما و فشار كم آن لايه چربي اضافه از بين مي‌رود و لايه‌هاي زيرين سفت تر شده و اين امر باعث خوش فرم شدن بيني مي‌شود. براي انجام پلاسما جت، روي سطح بيني به طور نقطه به نقطه پلاسما اثر مي‌كند و چربي‌ها از بين مي‌روند.

براي شروع پلاسما جت بيني، ابتدا بايد منطقه موردنظر بي حس شود. ابتدا بايد بيني به طور كامل تميز شده و از پمادهاي بي حسي استفاده كرد. پس از بي حسي كامل بعد از حدود ۳۰ دقيقه شروع به انجام عمل مي‌نماييم. بعد از اتمام عمل نقاطي بسيار ريز روي بيني بر اثر سوختگي لايه‌هاي چربي به وجود مي‌آيد. پس از عمل نبايد آن را دست‌كاري كرد و از خاراندن آن بايد اجتناب كرد.

 قطعا هزينه درماني اين روش بسيار كم تر از روش جراحي بيني است. اين اخلاف قيمت بسيار چشم گير است. پس اگر به دنبال تغييري موثر در ظاهر صورت خود هستيد و بودجه مناسب براي جراحي را نداريد و يا حتي از جراحي و ريسك پذيرش آن مي ترسيد اين روش بهترين روش پيشنهادي براي شما مي باشد. براي تماس از قيمت هاي مجموعه مي توانيد با شماره هاي موجود در سايت تماس حاصل فرمائيد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۱:۳۷ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :