مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

تزريق ژل گونه

تزريق ژل  گونه 

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم

 

از ديگر ويژگي هاي اين مركز تزريق انواع ژل هاي خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت از با كيفيت ترين برندهاي موجود در بازار و متناسب با نوع كار شما مي باشد. نوع انتخاب به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشورت با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد.

اما با توجه به شيميايي بودن اين مواد يك سوال بسيار مهم و كليدي براي افراد ممكن است به وجود بيايد كه بهترين ژل براي تزريق گونه كدام است؟ آيا مي‌توان از هر نوع فيلري كه در مطب‌ها موجود است استفاده كرد؟ مطمئنا اين‌طور نيست. چند نكته مهم براي تزريق ژل به گونه وجود دارد كه اولين آن‌ها معتبر بودن كلينيك است. دومين نكته تبحر پزشك، سومي مارك ژل و داشتن اسيد هيالورونيك به عنوان پيش ساز اصلي، ميزان ماندگاري و عوارض است.

بسياري از افراد تصور مي‌كنند كه تزريق ژل به گونه يا ديگر اجزاي صورت در دراز مدت به بافت‌هاي پوستي آن‌ها آسيب خواهد رساند. به علاوه اين افراد معتقدند كه استفاده از اين شيوه تنها نتايجي كوتاه مدت داشته و پس از مدتي باعث تشديد آسيب‌ها نيز خواهد شد. برخي ديگر تصور مي‌كنند كه ژل‌هاي استفاده شده در اين روش پس از مدتي استفاده خود شل شده و فرم صورت را تغيير مي‌دهند. نگراني‌ها و سوالات زيادي پيرامون تزريق ژل به گونه وجود دارد. ما در اين مقاله قصد داريم تا حد امكان به سوالات پاسخ داده و نگراني‌هاي شما را برطرف كنيم.

 

 

دلايل تزريق ژل گونه  چيست؟

 

يكي از محبوب ترين انواع تزريق ژل، تزريق ژل به گونه در اصفهان حساب مي شود. اين روش در جواني باعث برجسته‌تر شدن و زيباتر شدن چهره شما شده و در سنين بالاتر حالت افتادگي و علائم پيري را در چهره شما از بين مي‌برد. عوامل مختلفي مي‌توانند در تغيير حالت و شكل گونه‌هاي شما موثر باشند.

براي افراد جوان زيبايي صورت و برجسته سازي گونه‌ها يكي از اصلي‌ترين دلايل تزريق ژل به گونه است. اين كار باعث افزايش حجم گونه‌ها شده و تاثير زيادي در زيبايي چهره آن‌ها خواهد داشت. در افراد مسن‌تر كه افزايش سن باعث بروز چين و چروك‌ها و از بين رفتن سطوح چربي شده است نيز اين روش طرفداران زيادي دارد. اين افراد از تزريق ژل به گونه براي حفظ حالت گونه‌ها و جلوگيري از تغيير حالت چهره استفاده مي‌كنند. به همين دليل مي‌توان گفت استفاده از اين روش براي زيبايي در همه سنين مناسب است.

پس تا بدين جا ما با دو دسته افراد داوطلب تزريق ژل آشنا شديم يك دسته افرادي كه به مرور زمان بافت‌ها چربي صورت خود را از دست مي‌دهند و اين باعث مي‌شود تا صورت حالتي لاغر و پير به خود بگيرد. از طرفي كاهش چربي سبب مي‌شود تا پوست درخشندگي و طراوت خود را از دست بدهد و اين جلوه چندان زيبايي نخواهد داشت. خوشبختانه تزريق ژل به گونه راهكاري است كه امروزه براي افرادي كه در اين دسته قرار مي‌گيرند محسوب مي‌شود.  دسته دوم بسياري از جواناني كه مشكل پيري ندارند اما به دليل چهره لاغر و كشيده از ظاهر خود راضي نيستند مي‌توانند از مزيت‌هاي تزريق ژل گونه براي صورت كشيده  استفاده كرده و به صورتي چاق و چهره‌‌اي زيبا‌تر برسند.

 

انواع ژل‌هاي مناسب براي تزريق  گونه  چيست؟

 

انواع مختلفي از فيلرها وجود دارند كه براي تزريق به گونه‌ها توسط سازمان جهاني دارو (FDA) تاييد شده است. اسيد هيالورونيك و اسيد پلي لاكتيك (Sculptra) دو نوع ژل پركننده پوستي هستند كه براي استفاده در ناحيه گونه و زير چشم توصيه مي‌شوند. اين نوع فيلرهاي پوستي موقتي اما با دوام بالا مي‌باشند. آن‌ها به عنوان بهترين ژل براي تزريق گونه با كم ترين عارضه معرفي شده‌اند. از مواد پركننده‌اي مانند Radiesse (هيدروكسيلاپاتيت) براي اين ناحيه استفاده نمي‌شود. ژل‌هايي مانند ژودرم و رستيلين (Juvederm ، Restylane) بر پايه اسيد هيالورونيك ساخته شده اند كه به نسبت بقيه مارك‌ها معروف تر و كارآمدتر مي‌باشندقيمت تزريق ژل گونه به نوع و مارك ژل و اينكه آيا هيالورونيك اسيد دارد يا خير بستگي دارد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۷:۲۵ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :