مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

تزريق ژل لب 

تزريق ژل لب 

نحوه تزريق ژل لب در اصفهان ،در مطلوب‌تر بودن و كم خطرتر بودن آن بسيار مهم است. پزشك معالج بايد اولا” شناخت دقيق و كافي‌ از ساختمان پوست و اجزاي صورت داشته باشد. ثانيا” به تكنيك اين روش كه شامل محل مناسب، مقدار تزريق و قرار دادن اين مواد در لايه هاي‌ مناسب پوستي است كاملا” آشنا باشد.
مقدار ژل تزريق شده و سطحي يا عمقي تزريق شدن آن، بستگي به نوع ماده استفاده شده و نتايج مورد دلخواه از طرفي و عمق و محل چين موردنظر از طرف ديگر دارد.
تركيبات هيالورونيك اسيد به علت جذب آب زياد در اطراف خود و افزايش حجم حاصل از اين امر نياز به حجم كمتري از ژل ،براي تصحيح چين‌ها و فرورفتگي‌ ها دارد.
بدين منظور پس از بي‌حس كردن موضع و اطمينان دادن به بيمار محل تزريق با محلول ضد ميكروبي يا الكل تميز مي شود.
سپس به وسيله سرنگ مخصوص و سوزن‌هايي ظريف با زاويه‌اي‌ درست ميزان دقيقي‌ از دارو در يكي‌ از لايه‌هاي پوستي و يا زيرپوستي به نواحي مختلف در سر و صورت شامل دور چشم ها،گونه ها، چين هاي دور دهان در خلال لبه فك ،در لب ها و به پيشاني تزريق مي شود.

 

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن و معتبر بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 

از ديگر ويژگي هاي اين مركز تزريق انواع ژل هاي خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت از با كيفيت ترين برندهاي موجود در بازار و متناسب با نوع كار شما مي باشد. نوع انتخاب به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشورت با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد.

 تزريق ژل لب با نتايج طبيعي

در تزريق ژل لب طبيعي، لب ها از حالت و فرم اصلي خارج نخواهند شد. نسبت بسيار خاصي براي آن كه تزريق ژل لب طبيعي ترين لب به نظر برسد وجود دارد؛ به عبارت ديگر تزريق فيلر طبيعي نبايد به صورتي باشد كه براي عموم قابل تشخيص باشد كه شما تغييري در لب هاي خود ايجاد كرده ايد و در عين حال بايد حالت طبيعي خود را حفظ كند. به گفته پزشكان نسبت مناسبي بين گوشه هاي خارجي لب بالا و پايين وجود خواهد داشت. لازم به ذكر است كه انواع مختلف پركننده هاي تزريقي و بسته به اينكه كدام يك را انتخاب كنيد، تأثير متفاوتي خواهد داشت. مهم است كه مواد استفاده شده از قوام همان مخاط طبيعي لب باشند در غير اين صورت طبيعي به نظر نمي رسد.

پس از تزريق ژل طبيعي لب، لب هاي شما كمي متورم خواهد شد، اما اثرات پركننده ها را خيلي سريع خواهيد ديد. اكثر تورم در يك روز فروكش مي كند، اما شما به سه تا پنج روز خوب نياز داريد تا لبه اي شما به طور كامل برطرف شود و نتايج زيبا و طبيعي حاصل را مشاهده كنيد. اگر شما پركننده هاي اسيد هيالورونيك را كه رايج ترين آن ها هستند انتخاب كنيد مي توانيد اثرات سريع و با اطمينان بدست آوريد.

 از بين بردن ورم لب بعد از تزريق ژل

  • براي كاهش ورم و كبودي در محل تزريق يك هفته قبل از تزريق، از داروهاي بدون نسخه رقيق‌كننده خون مانند آسپرين، ايبوپروفن و ناپروكسن استفاده نكنيد.
  • از موادي مانند سير، جينسنگ و ويتامين اي استفاده نكنيد.
  • دو روز قبل از تزريق، از پمادهاي موضعي مانند ترتينوئين، رتينول، رتينوئيد، اسيد گليكوليك يا هرگونه محصول ضدپيري استفاده نكنيد.
  • از موم، دكلره، برداشتن مو با موچين يا كرم موبر در ناحيه مورد نظر دوري كنيد.
  • دور روز قبل از تزريق استفاده از آرنيكا را شروع كنيد. اين كار الزامي نيست اما كبودي را كاهش مي‌دهد.

اگر سابقه تبخال داريد، احتمال اينكه سوزن‌ها باعث تحريك و ايجاد تبخال شوند، وجود دارد. در اين صورت، پزشك خود را مطلع سازيد. در دوران بارداري و شيردهي تزريق لب انجام ندهيد. اگر به مواد تشكيل دهنده ژل حساسيت داريد يا اختلالات عصبي داريد، تزريق لب براي شما گزينه مناسبي نيست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۱۳ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :