مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

تزريق ژل خط خنده 

تزريق ژل خط خنده 

در سال‌هاي اخير استفاده از تزريق ژل خط خنده در اصفهان براي از بين بردن چين‌ و چروك‌هاي پوستي كاربرد فراواني پيدا كرده است. در روش‌هاي مختلف تزريق ژل، از ژل‌هاي مخصوص براي جايگزيني چربي‌هاي ازدست‌رفته پوست و بهبود چين‌ و چروك‌ها استفاده مي‌شود. اين كار با كمك به ترميم بافت‌هاي پوستي به‌صورت موقت يا دائم چين‌ و چروك‌هاي صورت را برطرف كرده و به شما احساس خوب جواني را هديه مي‌دهد.

افزايش سن باعث مي‌شود كه در نواحي كناري بيني و دهان خطي بلند و عميق ايجاد شود كه از آن به نام خط خنده ياد مي‌شود. اين خط معمولا عميق بوده و باعث جدا شدن لب‌ها از گونه‌ها مي‌شود. به همين دليل افراد زيادي به دنبال راه‌حلي براي برطرف كردن آن هستند. برطرف كردن اين خطوط معمولا محدوديت سني نداشته و هر فردي كه از وجود آن‌ها ناراضي باشد مي‌تواند براي رفع آن‌ها اقدام كند.

بهتر است اين كار در كلينيك هاي معتبر تحت نظر پزشكان متخصص و با تجربه‌ي پوست و مو انجام شود. معمولا از فيلرها و ژل ها براي تزريق اين ناحيه استفاده مي‌گردد. اين مواد تزريقي علاوه بر خط خنده براي كاهش يا از بين بردن خطوط اخم و ساير چين و چروك هاي آزار دهنده كه به عنوان بخشي از روند طبيعي پيري ايجاد مي‌شوند، نيز استفاده مي‌شوند و مي‌توانند جايگزيني براي جراحي هاي مشابه جوان سازي صورت باشند. پركننده‌ها در اين ناحيه، علاوه بر پر كردن، از عميق‌تر شدن خط خنده نيز پيشگيري مي‌نمايند.

 

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن و معتبر بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

از ديگر ويژگي هاي اين مركز تزريق انواع ژل هاي خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت از با كيفيت ترين برندهاي موجود در بازار و متناسب با نوع كار شما مي باشد. نوع انتخاب به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشورت با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد.

تزريق ژل مي توانند در افراد مختلف و با توجه به سيستم بدني هر فرد نتايج متفاوتي را در پي داشته باشد. به طور نمي توان گفت كه تزريق ژل مي تواند تا چه حد بر روي خط خنده افراد موثر واقع شود. ممكن است اسيد هيالورونيك موجود در ژل در بدن بعضي از افرادي به راحتي جذب شود و بعد از گذشت مدت كمي نياز به تزريق دوباره ژل باشد.

به طور كلي مي توان گفت تمامي زنان و مرداني كه از وجود چين و چروك و خطوط عميق در چهره خود رنج مي برند و احساس مي كنند ظاهرشان پير تر به نظر مي رسد، در صورتي كه از لحاظ سلامت جسمي مشكلي نداشته باشند طبق صلاحديد پزشك متخصص پوست و مو قادر خواهند بود تا عمل زيبايي تزريق ژل را براي از بردن چين و چروك هاي خود استفاده كنند.

در برخي از افراد نيز تزريق ژل مي تواند تا مدت بيشتري باقي بماند و تا تزريق بعدي خاصيت پركنندگي خود را از دست ندهد.  عوارضي كه ممكن است در اثر Filler injection در افراد ايجاد شود مي تواند در برخي از آن ها حساسيت هاي پوستي ايجاد كند.

براي اين منظور پزشك قبل از تزريق ژل بايد كليه آزمايشات مربوطه را از بيمار  بگيرد تا بتواند به راحتي ژل را تزريق كند. خط خنده افراد از جمله نقاط حساسي است كه مي تواند در ظاهر تاثير گذار باشد. همه افراد در صدد پيدا كردن راهي براي از بين بردن دائمي خط خنده هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۰:۱۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :