مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

فيلر صورت به چه صورتي است؟

فيلر صورت به چه صورتي است؟

استفاده از روش‌هاي مختلف تزريق فيلر، به نوع پوست، محل تزريق، فيلر در اصفهان به صورت انتخابي و نظر مستقيم پزشك مربوطه ارتباط دارد. پزشك ممكن است پيش از شروع پروسه تزريق فيلر، آزمايش‌هايي را براي شما تجويز كند تا ميزان حساسيت شما به مواد آلرژي‌زا، مشخص شود.

هرچند بسياري از فيلر‌ها خود خاصيت بي‌حس‌كنندگي دارند، اما معمولاً ۲۰ دقيقه قيل از شروع درمان، از كرم يا اسپري بي‌حس‌كننده در محل تزريق فيلر استفاده مي‌شود. به‌طوركلي با نظر مستقيم پزشك و كارشناس مربوطه، يكي از سه تكنيك سوراخ كردن، هاشور زدن و روش خطي براي درمان فيلر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

در تكنيك سوراخ‌كردن، سوراخ‌هايي متعدد در محل مورد نظر در روي پوست و با استفاده از حجم دهي مستقيم ايجاد مي‌شود. اين تكنيك معمولاً براي پر كردن چين و چروك‌هاي صورت مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

در نواحي پر وسعت مثل گونه‌ها، لب و حتي سينه، از تكنيك هاشور زني استفاده مي‌شود. تكنيكي كه درواقع حجم فيلر را به‌صورت مساوي در سطوح وسيع‌تر تقسيم مي‌كند و از ايجاد برامدگي‌هاي ناخواسته جلوگيري مي‌كند.

روش خطي نيز، تزريق عميق‌تر به محل چين و چروك است. در اين روش خروج فيلر در هنگام بيرون كشيده شدن سرنگ رخ مي‌دهد. البته بايد انتظار داشت كه تركيبي از تمامي روش‌هاي معرفي‌شده را بتوان در تزريق فيلر توسط كارشناس و پزشك آشنا با اين تكنيك‌ها مشاهده كرد.

فيلرها برندهاي مختلفي دارند كه هركدام نسبت به جنس و بندشان قيمت‌هاي متفاوتي دارند. كلينيك دكتر شوشتري به طور اختصاصي روي فيلر تمركز دارد و از بهترين و معروف‍‌ترين برندهاي فيلر استفاده مي‌كند. در ادامه اين برندها را معرفي مي‌كنيم.

  • فيلر تئوسيال (Teosyal Redensity2)
  • فيلر ژوويدرم ولوما (Juvéderm™ VOLUMA )
  • فيلر ايتاليايي (Hydrolift IBSA)
  • فيلر Profhilo IBSA
  • فيلر فرانسوي الانسه (ELLANSE)
  • فيلر فرانسوي (Perfectha Complement)

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۷:۳۹ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :