مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

مزوژول چيست؟

مزوژول چيست؟

انجام عمل هاي زيبايي چه از نوع تهاجمي يا غير تهاجمي، سرپايي يا بستري نيازمند مركز درماني با پزشكان متخصص در حيطه زيبايي است. چه بسيار افرادي كه با انجام اين كارها پيش افراد غير متخصص و مراكز غيرقانوني صورت و حتي ديگر نقاط بدن خود را با مشكلات جبران ناپذيري روبرو كرده اند. و حتي جان خود را از دست داده اند..  مجموعه مدرن ليزر يكي از كلينيك هاي تخصصي مزوژول در اصفهان مي باشد كه  با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد.

پس در انجام هر گونه كار زيبايي نكته مهم يافتن كلينيكي تخصصي و معتبر و پزشك متخصص در زمينه تزريق مزوژولاست كه به اناتومي بدن و صورت كاملا آشنا و مسلط باشد.

علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن و معتبر بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 

از ديگر ويژگي هاي اين مركز انجام كليه روش هاي جوانسازي و رفع عيوب صورت و بدن بوسيله تزريق انواع  فيلر از برندهاي معتبر خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت و .. با جديدترين متدها مي باشد. نوع انتخاب هركدام از روش به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشاوره با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين  مسير را انتخاب كنيد.

 

تزريق مزوژل  به چه صورتي است؟

مزوژل يا مزوفيلر متد جديدي در  زمينه ي جوان سازي پوست است. ماده اي كه در ساختار مزوژل استفاده شده است هيالورونيك اسيد ۱۵ درصد مي باشد به همراه ماده ي مزو جوان ساز كننده نظير اقسام و انواع مواد ويتامينه و معدني و گياهي ، ماده مينرال ، عوامل رشد بافت ها ، كوآنزيم Q10، سنتلا و را مي توان نام برد كه تمام آن ها باعث ايجاد و ساخت كلاژن و زياد شدن خون رساني به بافت ها و اندام ها مي شوند. در مزوژل از ۱۴ نوع مواد ويتامينه و معدني و آنتي اكسيدان جهت تقويت و ترميم پوست بهره گرفته مي شود.

مزوژل دربرگيرنده ي موادي از انواع ويتامين ها و همچنين هيالورونيك اسيد با تراكم و سفتي زياد مي باشد اما همانند ژل ها حجم دهنده و پر كننده نيستند. اين نوع ژل ها مشابه تركيبات مزو و به صورت زير جلدي تزريق مي گردد كه در نهايت سبب رفع چين و چروك و خطوط صورت و جوان سازي پوست صورت و گردن مي شود.

ذره هاي كوچك هيدروفيل هيالورونيك اسيد پس از تزريق معادل دويست برابر حجم و اندازه ي خود تمايل و قابليت حل شدن در آب  دارند و آنگاه متورم شده و در نهايت رطوبت و آب مورد احتياج از درون به خارج پوست را مهيا مي كند. پوست پس از هيدراتاسيون شدن جوان تر ، باطراوات تر و روشن تر مي شود. اين گونه پركننده هاي پوستي را مي شود در نواحي صورت ، گردن و دست استفاده و انجام داد تا شادابي و نرمي و رطوبت رساني پوست فزوني يابد.

تزريق مزوژل با تحريك بافت هاي پوست باعث كلاژن سازي و ترميم بافت هاي آسيب ديده سبب بالا رفتن حالت كشساني و الاستينه پوست مي شود. در نتيجه چين چروك هاي سطحي پوست رفع مي شود و پوست حالت يكدست و كشيده تر و در نتيجه شاداب تر و جوانتري دارد.

با اين روش مي توان به سادگي خطوط كنار چشم و خط خنده و خط اخم را برطرف كرد. تزريق مزو ژل به زير چشم باعث از بين رفتن هاله تيره زير چشم و بهتر شدن حالت كبودي چشم مي شود. مزوژل با ايجاد كلاژن سازي در پوست، علاوه بر جوانسازي ظاهري، باعث مي‌شود خون رساني به بافت هاي حساسي مانند دور چشم بهتر انجام بگيرد و در نتيجه پوست آبرساني و تغذيه رساني شود.

جوانسازي با مزو ژل در تمام تيپ هاي پوستي قابل انجام و پاسخگو مي باشد و در پوست هاي خشك با جذب آب به بافت پوست از حالت خشكي و كدر بودن خارج شده و حالت شفاف تر و شادابتري پيدا مي كند. همچنين در از بين بردن جاي جوش هاي قديمي و لكه هاي تيره تاثير بسزايي دارد.

مزوژل به آب‌رساني طولاني مدت در عمق پوست كمك مي‌كند. با اين روش پوست درخشندگي طبيعي تري پيدا مي كند و از درون، ظاهري شاداب‌تر و صافتر پيدا مي‌كند.مزوژل داراي اسيد هيالورانيك با اثرگذاري طولاني مدت است. اسيد هيالورانيك يك ماده بر پايه آب است كه به آب‌رساني پوست كمك كرده و باعث نرم شدن پوست شده و خاصيت الاستينه آن را نيز افزايش مي‌دهد. مقدار كمي از مزوژل در زير پوست كه در آن مايع جذب آن مي‌شود، تزريق مي‌شود و در نتيجه پوست از داخل به طور عمقي هيدراته مي‌شود.

مزوژل همچنين براي درمان قسمت‌هاي حساس و آسيب‌پذيري مانند زيرچشم، گردن، سينه، دستان و ترميم جاي جوش‌ها نيز به كار برده مي‌شود.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۶:۱۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :