مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

بهترين مراكز لاغري

بهترين مراكز لاغري

ما در بهترين مركز لاغري در اصفهان، به شما توصيه مي‌كنيم كه هر روز به نوع غذا و ميزان آن توجه داشته باشيد. بدن افراد مختلف با يكديگر فرق دارد و ميزان غذا و كالري مصرفي براي شما منحصربه فرد است. به طور كلي، مي‌خواهيد كمتر از كالري توصيه شده روزانه‌تان مصرف كنيد، كه باعث مي‌شود بدن‌تان شروع به سوزاندن چربي كند، تا بتواند ميزان مصرف انرژي مورد نياز خود را حفظ كند.

لاغري موضعي با دستگاه :

 گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري در اصفهان، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

  • ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.
  • شاك ويوبراي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 

كرايوليپوليز:

 كرايوليوليز در اصفهان، يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر است. در اين روش به كمك نور ليزر دستگاه، چربي‌ها منجمد مي‌شوند و از بين مي‌روند. در واقع كرايوليپوليز، روشي موثر براي درمان چاقي موضعي و سلوليت‌ها است.

 

نكته: متناسب با نوع سلوليت‌ها، شدت آن‌ها و تشخيص پزشك، از يكي از دو روش، لاغري موضعي با دستگاه و يا كرايوليپوليز استفاده مي‌شود.

 

نكات كاربردي مركز لاغري   درباره‌ي چاقي و اضافه وزن

 براي اينكه از چاقي و اضافه وزن پيشگيري كنيد و خدمات لاغري در اصفهان، به طور موثر براي شما انجام شود و نتيجه دهد، بهتر است نكات زير را مطالعه كنيد:

 وزن فراتر از چربي است (تمركز روي چربي بدن)

اولين و مهم‌ترين نكته‌اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه، رسيدن به بدن و وزن ايده‌آل‌تان، چيزي فراتر از كاهش چربي بدن است. در حقيقت، وزن بدن، شامل چربي‌ها، ميزان ماهيچه‌ها و وزن آب بدن مي‌شود.

ماهيچه‌ها از چربي سنگين‌تر هستند، بنابراين با از دست دادن چربي و به دست آوردن مقدار معادل عضله، در واقع مي‌توانيد وزن خود را افزايش دهيد، با اين حال، بدن شما از هميشه باريك‌تر و لاغرتر به نظر مي‌رسد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۲۷ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :