مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

بهترين كلينيك كاشت مو

بهترين كلينيك كاشت مو

در سال‌هاي اخير و با توسعه روش‌هاي نوين كاشت مو، افراد زيادي در ايران اقدام به كاشت مو كرده و متاسفانه به دليل نداشتن اطلاعات كافي در خصوص كيفيت پزشكان و كلينيك‌ها نتيجه مطلوبي نگرفته‌اند. اين افراد متاسفانه فريب ظاهر يا موقعيت مكاني اين مراكز را خورده و علي‌الرغم پرداخت هزينه درماني هنگفت نتيجه نامطلوبي گرفته‌اند. ظاهر مناسب يك كلينيك درماني، دليل بر اين نيست كه يك مركز درماني از كيفيت بالايي برخوردار است و توجه به چند نكته مهم مي‌تواند شما را در يافتن بهترين مركز كاشت مو كمك كند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد

ويژگي‌هاي بهترين مركز كاشت مو

يكي از مهمترين مسائلي كه در خصوص خدمات درماني بايد به آن توجه كرد، كيفيت يك مركز درماني است. اما كيفيت يك ويژگي كلي است كه خود از آيتم‌هاي مختلفي تشكيل شده است. بهتر است قبل از انتخاب يك مركز بهداشتي و درماني بايد به چند نكته مهم درباره نحوه عملكرد مركز مورد نظر توجه كرد. آيا تاكنون به اين مسئله فكر كرده‌ايد كه يك مركز درماني بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشد؟ ما در اين مطلب قصد داريم برخي از ويژگي‌هاي بهترين مركز كاشت مو را بررسي كنيم و به شما بگوييم كه يك كلينيك ايده‌آل كاشت مو چه خصوصياتي دارد.

 

از ديگر مهمترين و ساده‌ترين ويژگي يك مركز درماني، داشتن مجوز رسمي از وزارت بهداشت مي‌باشد. اين مجوز بايد به شكلي در مركز درماني نصب شود كه در معرض ديد همگان باشد. همانگونه كه تمامي مراكز تجاري، جواز كسب و مجوز رسمي خود را در محل كسب خود نصب مي‌كنند، تمامي كلينيك‌هاي درماني نيز موظف به انجام اين كار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمايت از سلامت بيماران، قوانين سفت و سختي را وضع كرده كه رعايت آن براي تمامي كلينيك‌هاي پوست و مو لازم است.

 

 از ديگر موارد مهم ميتوان به ايتم هاي زير اشاره كرد

 

  • سابقه و خوشنامي: بهتر است قبل از مراجعه به هر كلينيك پوست و مو با يك سرچ ساده از موسس و پزشك معالج آن اطلاع پيدا كنيد. يا اگر در ميان افراد خانواده خود پزشك وجود دارد از ايشان در اين خصوص پرس و جو كنيد. البته برخي كلينيك‌هاي تازه تاسيس وجود دارند كه بسيار قابل اطمينان و معتبر مي‌باشند.
  • محيط كلينيك پوست و مو: در همه جهان و در تمام موارد به ويژه امور درماني نوع دكوراسيون و محيط محل بسيار مهم مي‌باشد. علاوه بر تميز بودن مناسب بودن محيط و دكوراسيون حس آرامش و اعتماد خاصي به افراد خواهد بخشيد. همچنين اين محيط نشانه احترام موسس به مراجعه كنندگان خود مي‌باشد. به ويژه اين روزها با توجه به شيوع بيماري كرونا وجود تجهيزات ضدعفوني و بهداشت محيط بسيار حائز اهميت مي‌باشد.
  • كادر كلينيك زيبايي پوست و مو:  بهترين كلينيك مو و پوست بايد داراي بهترين كادر نيز باشد. از فرد پذيرش كننده تا پرستار و مشاور كلينيك همگي بايد داراي تحصيلات مرتبط بوده و به مراجعه كننده احترام كنند تا فرد بتواند به اين كلينيك اطمينان كند.
  • پزشك معالج: مهمترين مورد براي تشخيص بهترين مركز مو و پوست پزشك معالج آن كلينيك مي‌باشد. كلينيك تخصصي حتما بايد توسط يك پزشك متخصص داراي بورد تخصصي اداره شود و اين تحصيلات بايد در مرحله عملي و جراحي نيز خود را نشان داده باشد. البته همگان واقف به اين امور هستند.
  • احترام به وقت مراجعه كنندگان: كلينيك هاي زيبايي بايد براي وقت افراد احترام قائل باشد و به ويژه در اين زمان با شرايط ويژه از ازدحام افراد در محل كلينيك جلوگيري كند و برنامه ريزي درست و مناسب داشته باشد.
  • تجهيزات و وسايل بروز و مدرن: اين مورد نيز يكي از موارد مهم در خصوص انتخاب بهترين كلينيك مو و پوست مي‌باشد. كلينيكي كه از روش‌هاي جديد جراحي با برش حداقلي و دستگاه‌هاي جديد و مدرن و روش‌هاي غير تهاجمي استفاده نمي‌كند هر چند داراي ظاهر و كادر مناسبي باشد قابل اعتماد نخواهد بود.

 

 

از جمله امكاناتي كه يك مكان را به بهترين كلينيك مو در اصفهان تبديل مي كند، ميزان موفقيت پزشكان متخصص پوست و مو است. هنگامي كه مي خواهيد عمل جراحي زيبايي مانند كاشت مو را انجام دهيد، مراجعه به متخصصان در آن زمينه بسيار مهم است. از آنجا كه پيوند مو نياز به مراقبت طولاني مدت دارد؛ خدمات پس از كاشت، بررسي هاي لازم پزشكي و مشاوره منظم بسيار مهم هستند. پزشك كاشت مو را از نظر معيار هاي زير بايد بررسي كرد:

  چه ميزان از اين كار آگاهي دارد؟

نمونه كارهاي پزشك به چه شكل هستند؟

چه مدتي است كه اين كار را انجام مي دهد؟

ميزان رضايتمندي بيماران وي چه ميزان است؟

روند پيگيري بيماران بعد از كاشت مو چگونه است؟

پزشكاني كه اين ويژگي ها را دارند، رضايت بالايي را در اين زمينه به بيماران خود ارائه مي دهند. مسئله ديگر اين است كه هر فرد داراي پوست سر و بافت منحصر به فرد خود مي باشد. به همين دليل، پزشك متخصص كاشت مو، بايد پوست سر فرد را به صورت دقيق مورد تجزيه و تحليل قرار دهد. پزشك يك نمونه از رشته مو را گرفته و آن را براي آزمايش و تجزيه و تحليل به آزمايشگاه ارسال مي كند. پروسه كاشت مو بايد توسط افرادي انجام شود كه موفقيت آن ها در اين زمينه ثابت شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۶:۱۰ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :