مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

 مراكز تخصصي كاشت دائم مو 

 مراكز تخصصي كاشت دائم مو 

از آنجا كه باز كردن كلينيك كاشت مو كار بسيار سختي نيست؛ افراد زيادي به اين كار سوق داده شده مي شوند. اما برخلاف ان به بهترين مركز مو در اصفهان تبديل شدن كار سختي است. در چنين حالتي، جاي تعجب ندارد كه قيمت ها بسيار ارزانتر از معمول به نظر رسند! متاسفانه بسياري از افراد به دليل ديدن قيمت هاي مناسب، اين نوع كلينيك هاي بدون مجوز را ترجيح مي دهند. فراموش نكنيد زماني كه صحبت از سلامت شما مي شود، بهتر است حتما به مجوز كلينيك و مدرك تخصصي پزشك دقت شود. كرونا به ما ياد داد كه نعمتي بالاتر از سلامتي نيست پس به بهاي ارزان آن را از دست ندهيد.

افرادي كه بدون تحقيق و تنها به خاطر تبليغات زرد رنگ، موهاي خود را در برخي مراكز كاشت مو پيوند مي زنند، ممكن است بعدا از اين مراكز ناراضي باشند. به ياد داشته باشيد كه در چنين مواردي علاوه بر صرف هزينه، افرادي كه پيوند مو موفق نداشته اند و يا ظاهر جديدشان را دوست ندارند، معمولا دچار افسردگي مي شوند. از جمله عوامل نارضايتي افراد مي تواند موارد زير باشد:

  • موهايي كه مناسب پوست سر نيستند،
  • تكنيك هايي كه براي پوست نامناسب هستند،
  • مدل موهايي كه با شكل صورت مطابقت ندارند.

 

در چنين مواردي، كلينيك هاي تخصصي كاشت مو، پروسه ي كاشت موي فرد را بررسي كرده و برنامه هاي لازم را جهت ترميم و اصلاح كاشت موي فرد انجام مي دهند. در صورت ايجاد زخم و مشكلات مشابه پيوند مو، پزشك با روش هاي درماني مناسب آن ها را به حداقل مي رساند.

 

اهميت پزشك در كاشت مو

شايد مهم ترين چيزي كه فردي كه تصميم به كاشت و يا پيوند مو دارد بايد به آن اهميت دهد، پزشكي است كه اين پروسه را انجام خواهد داد. متاسفانه در برخي از كلينيك هاي كاشت مو، اين كار توسط دستيار پزشك و يا افراد غير حرفه اي انجام مي شود؛ در صورتي كه تجربه و تخصص پزشك متخصص پوست و مو حرف اول را در اين زمينه مي زند. حتي اگر كاشت مو غيرقابل بازگشت باشد، براي يك دوره به برخي معاينات پزشكي در فواصل معين نياز است. در صورت تغيير و آسيب ديدن مو يا عوارض احتمالي كه ممكن است روي پوست شما ايجاد شود، بايد مرتباً با پزشك در تماس باشيد. بنابراين انتخاب پزشك به عنوان مهم ترين نكته مي باشد.

 

از جمله امكاناتي كه يك مكان را به بهترين كلينيك كاشت مو ايران تبديل مي كند، ميزان موفقيت پزشكان متخصص پوست و مو است. هنگامي كه مي خواهيد عمل جراحي زيبايي مانند كاشت مو را انجام دهيد، مراجعه به متخصصان در آن زمينه بسيار مهم است. از آنجا كه پيوند مو نياز به مراقبت طولاني مدت دارد؛ خدمات پس از كاشت، بررسي هاي لازم پزشكي و مشاوره منظم بسيار مهم هستند. پزشك كاشت مو را از نظر معيار هاي زير بايد بررسي كرد:

  چه ميزان از اين كار آگاهي دارد؟

نمونه كارهاي پزشك به چه شكل هستند؟

چه مدتي است كه اين كار را انجام مي دهد؟

ميزان رضايتمندي بيماران وي چه ميزان است؟

روند پيگيري بيماران بعد از كاشت مو چگونه است؟

پزشكاني كه اين ويژگي ها را دارند، رضايت بالايي را در اين زمينه به بيماران خود ارائه مي دهند. مسئله ديگر اين است كه هر فرد داراي پوست سر و بافت منحصر به فرد خود مي باشد. به همين دليل، پزشك متخصص كاشت مو، بايد پوست سر فرد را به صورت دقيق مورد تجزيه و تحليل قرار دهد. پزشك يك نمونه از رشته مو را گرفته و آن را براي آزمايش و تجزيه و تحليل به آزمايشگاه ارسال مي كند. پروسه كاشت مو بايد توسط افرادي انجام شود كه موفقيت آن ها در اين زمينه ثابت شده است.

كاشت مو يك روش يك طرفه نيست و نياز به كنترل و پيگيري طولاني مدت دارد. كلينيك هاي كاشت مو بايد خدمات مراجعات مجدد در فواصل منظم را ارائه دهند تا همه بيماران به صورت خصوصي، بتوانند از خدمات مشاوره و پيگيري روند كاشت مو بهره مند شوند. اين ها ويژگي هايي هستند كه به شما كمك مي كنند تا بتوانيد بهترين كلينيك كاشت مو را پيدا كنيد.

فرآيند پس از كاشت مو

س از كاشت مو، پيگيري دكتر كاشت مو ادامه دارد. بانداژها در روز بعد باز مي شوند. زخم و التهاب با استفاده از داروهاي تجويز شده توسط پزشك پيشگيري مي شوند. توصيه مي شود هر روز موها را به طور مرتب بشوييد. اين كار يك احتياط براي جلوگيري از ايجاد زخم بر روي پوست است. در مدت زمان كوتاهي مانند 2 هفته، پوست سر بهتر مي شود.

موهاي جديد در ابتدا ضعيف هستند و در مقادير كمي ظاهر مي شوند. اين موها در دوره هاي بعدي ريخته مي شوند. اگرچه اين شرايط ممكن است فرد را بترساند، اما موهاي پرپشت تر در مدت زمان كوتاهي دوباره در مي آيند. بلند شدن موهاي دائمي حدود 3 تا 6 ماه طول مي كشد. در ششمين ماه، موهاي ناحيه اي كه در آن كاشت انجام شده، بلند مي شود و فرد ظاهر طبيعي پيدا مي كند.

روند بهبودي به دليل برخي عوامل مانند سازگاري و تنظيم موها تا يك سال متغير است. فرد پس از 1 سال موهاي جديدي خواهد داشت. در طي اين روند، پيگيري هاي پزشك ادامه دارد. معاينه مجدد در روزها و فواصل زماني مشخص ضروري است. بهترين مركز مو در اصفهان كلينيكي است كه در طي اين فرآيند پشتيباني و مشاوره ي دائمي را ارائه مي دهد و هميشه پاسخگوي سوالات فرد باشد؛ مخصوصا افرادي كه از شهرستان و يا راه هاي دور مراجعه كرده اند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۸:۳۵ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :