مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

مركز كاشت موي سر

مركز كاشت موي سر

از آنجا كه باز كردن كلينيك كاشت مو كار بسيار سختي نيست؛ افراد زيادي به اين كار سوق داده شده مي شوند. اما برخلاف ان به  مركز مو در اصفهان تبديل شدن كار سختي است. در چنين حالتي، جاي تعجب ندارد كه قيمت ها بسيار ارزانتر از معمول به نظر رسند! متاسفانه بسياري از افراد به دليل ديدن قيمت هاي مناسب، اين نوع كلينيك هاي بدون مجوز را ترجيح مي دهند. فراموش نكنيد زماني كه صحبت از سلامت شما مي شود، بهتر است حتما به مجوز كلينيك و مدرك تخصصي پزشك دقت شود. كرونا به ما ياد داد كه نعمتي بالاتر از سلامتي نيست پس به بهاي ارزان آن را از دست ندهيد.

افرادي كه بدون تحقيق و تنها به خاطر تبليغات زرد رنگ، موهاي خود را در برخي مراكز كاشت مو پيوند مي زنند، ممكن است بعدا از اين مراكز ناراضي باشند. به ياد داشته باشيد كه در چنين مواردي علاوه بر صرف هزينه، افرادي كه پيوند مو موفق نداشته اند و يا ظاهر جديدشان را دوست ندارند، معمولا دچار افسردگي مي شوند. از جمله عوامل نارضايتي افراد مي تواند موارد زير باشد:

  • موهايي كه مناسب پوست سر نيستند،
  • تكنيك هايي كه براي پوست نامناسب هستند،
  • مدل موهايي كه با شكل صورت مطابقت ندارند.

 

در چنين مواردي، كلينيك هاي تخصصي كاشت مو، پروسه ي كاشت موي فرد را بررسي كرده و برنامه هاي لازم را جهت ترميم و اصلاح كاشت موي فرد انجام مي دهند. در صورت ايجاد زخم و مشكلات مشابه پيوند مو، پزشك با روش هاي درماني مناسب آن ها را به حداقل مي رساند.

 

اهميت پزشك در كاشت مو

شايد مهم ترين چيزي كه فردي كه تصميم به كاشت و يا پيوند مو دارد بايد به آن اهميت دهد، پزشكي است كه اين پروسه را انجام خواهد داد. متاسفانه در برخي از كلينيك هاي كاشت مو، اين كار توسط دستيار پزشك و يا افراد غير حرفه اي انجام مي شود؛ در صورتي كه تجربه و تخصص پزشك متخصص پوست و مو حرف اول را در اين زمينه مي زند. حتي اگر كاشت مو غيرقابل بازگشت باشد، براي يك دوره به برخي معاينات پزشكي در فواصل معين نياز است. در صورت تغيير و آسيب ديدن مو يا عوارض احتمالي كه ممكن است روي پوست شما ايجاد شود، بايد مرتباً با پزشك در تماس باشيد. بنابراين انتخاب پزشك به عنوان مهم ترين نكته مي باشد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۳:۲۷ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :