مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

مركز تخصصي ليزر

 مركز تخصصي ليزر 

مدرن ليزر، كلينيك پوست و مو در اصفهان ،‌ به صورت تخصصي در زمينه‌ي زيبايي(پوست، مو  و لاغري)، با مديريت جناب آقاي دكتر مهدي حاجيان _بهترين دكتر پوست اصفهان_ مشغول فعاليت است. مجموعه‌ي مدرن ليزر، به عنوان اولين كلينيك لاكچري اصفهان براي درمان مشكلات پوستي مثل درمان ريزش مو و ليزر مو زائد، جوانسازي و پاكسازي پوست، درمان چاقي، و درمان چروك‌ها و لك‌ها و ، از پيشرفته‌ترين دستگا‌ه‌ها و فناوري‌هاي روز استفاده مي‌كند.

اگر مي‌خواهيد پوست زيبا، شاداب و جوان داشته باشيد و يا حتي مي‌خواهيد از پوست‌تان مراقبت كنيد، ما ليست كاملي از درمان‌ها و خدمات موثر پوستي را به شما ارائه مي‌دهيم.

اگر براي درمان چاقي و افزايش وزن و يا حتي لاغري، روش‌هاي درماني مثل رژيم‌هاي غذايي ‌و ورزش موثر نبوده‌اند، مدرن ليزر متناسب با نوع بافت‌هاي چربي بدن‌تان و دلايل اضافه وزن شما، روش‌هاي درماني موثري را به كار مي‌گيرد كه بدون درد هستند و بدون نياز به بيهوشي و جراحي انجام مي‌شوند و حتي بعد از درمان نيز به دوران نقاهت و مراقبت نياز ندارند.

خدمات مدرن ليزر هم براي خانم‌ها و هم براي آقايان، انجام مي‌شود.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛  است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل  SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا

ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 اين موارد تنها بخشي از دستگاه بروز اين مجموعه است. بودن متخصصان حرفه اي  در كنار متريال با كيفيت و دستگاه هاي بروز علتي است بر ناميدن اين مكان بعنوان بهترين مركز ليزر در اصفهان

از ديگر ويژگي هاي اين مركز انجام كليه روش هاي جوانسازي و رفع عيوب صورت و بدن بوسيله تزريق انواع  فيلر از برندهاي معتبر خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت و ..... با جديدترين متدها مي باشد. نوع انتخاب هركدام از روش به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشاوره با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين  مسير را انتخاب كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۳:۵۰ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :