مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كلينيك ليزر پوست و مو

كلينيك ليزر پوست و مو

امروزه بسياري از افراد اقدام به ليزر موهاي زائد بدن خود مي‌نمايند. معمولا چندين جلسه ليزر براي مشاهده نتيجه دلخواه لازم است و افراد هزينه زيادي طي اين جلسات صرف مي‌كنند. اما گاهي مشاهده مي‌شود با وجود انجام جلسات متعدد ليزر نتيجه دلخواه به دست نمي‌آيد و فرد احساس ضرر مالي و روحي فراوان مي‌كند.

اما يك كلينيك خوب چه ويژگي هايي بايد داشت باشد؟ براي  كلينيك ليزر در اصفهان شدن بايد مسيري تخصصي را گذراند. در اين مسير تخصصي رفاه و رضايت مراجعين در الويت قرار دارد. احساس امنيت از اين بابت كه فردي متخصص در ارزيابي آن ها دخيل است و مركز داراي دستگاه هايي مطابق با استانداردهاي روز دنيا است. محيط كامل تميز و استريل بوده و بهداشت در هر مرحله اي رعايت مي شود.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛  است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل  SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

از ديگر ويژگي هاي اين مركز انجام كليه روش هاي جوانسازي و رفع عيوب صورت و بدن بوسيله تزريق انواع  فيلر از برندهاي معتبر خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت و ..... با جديدترين متدها مي باشد. نوع انتخاب هركدام از روش به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشاوره با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين  مسير را انتخاب كنيد.

اين دستگاه ها فقط بخشي از موارد موجود در اين مجموعه به حساب مي ايد. خدمات ارائه شده بسيار زياد و متناسب با هرنوع نيازي است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۰:۴۸ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :