مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

انجام ليفت با نخ براي صورت

انجام ليفت با نخ براي صورت

در ناحيه‌اي از صورت كه قرار است در آن كاشت نخ انجام شود، بي‌حسي تزريق مي‌شود و يا از كرم‌هاي بي‌حسي موضعي استفاده مي‌شود.

نخ‌هاي به كار رفته در اين روش از PDO (پلي دي اكسانون) ساخته شده‌اند. اين نخ‌ها، روند كلاژن‌سازي پوست را تحريك مي‌كنند و افزايش مي‌دهند تا كلاژن‌هاي جديدي در پوست ساخته شود. كلاژن، يكي از فاكتورهاي مهمي‌‌ست كه باعث مي‌شود پوست سفت و محكم باشد. نخ‌هايPDO ، باعث تحريك الاستين و اسيد هيالورونيك در پوست نيز مي‌شوند، كه هر دو عاملي براي شادابي و خاصيت ارتجاعي پوست هستند.

نخPDO ، با استفاده از يك سوزن خيلي كوچك به داخل پوست وارد مي‌شود و به بافت پوست قلاب مي‌شود و پوست را بالا مي‌كشد و ليفت مي‌دهد.

از نخ ضخيم و خاردار، براي كاشت نخ در اصفهان  براي ليفت صورت استفاده مي‌شود. اين خارها به پوست متصل مي‌شوند و پوست را بالا مي‌كشند. نوع بدون خار فقط براي تحريك توليد كلاژن استفاده مي‌شود.

 از نخ‌هاي كوتاه‌تر براي ليفت ابروها و گونه‌ها، و از نخ‌هاي ضخيم‌تر و بلندتر براي درمان افتادگي و چين و چروك در ناحيه‌ي گردن و غبغب استفاده مي‌شود.

تفاوت فشيال پوست و كاشت نخ چيست؟

فشيال پوست، روشي براي پاكسازي و لايه‌برداري پوست استفشيال پوست ، توسط مراكز زيادي انجام مي‌شود، اما اين روزها، روش‌هاي بهتر و موثرتري جايگزين آن‌ شده است؛ يكي از اين روش‌ها ميكرودرم ابريژن است، كه طي دو مرحله، پوست را پاكسازي مي‌كند. در مرحله اول، چربي‌ها و سلول‌هاي مرده‌ي پوست تراشيده مي‌شوند و در مرحله‌ي بعد، توسط سيستم مكش از روي پوست برداشته مي‌شوند و پوست تميز و درخشان مي‌شود؛ اما كاشت نخ، روشي براي جوانسازي و ليفت صورت است و چين و چروك آن را درمان مي‌كند.

 در اين روش درماني، نخ‌ها از چه چيزي ساخته مي‌شوند؟

نخ‌ها از الياف مختلف حيوانات، گياهان و سبزيجات ساخته مي‌شوند. در واقع اليافي كه حاوي پروتئين هستند.

 چه زماني نتيجه‌ي آن قابل ملاحظه است؟

پس ۱ الي ۲ روز، نتايج قابل مشاهده است؛ به مرور زمان با افزايش طبيعي كلاژن پوست كه در واقع كاشت نخ آن‌ها را تحريك كرده است، روند جوانسازي و رفع چين و چروك‌ ها، بهتر و بيشتر مي‌شود.

 كاشت نخ چقدر طول مي‌كشد؟

روش كاشت نخ معمولاً حدود ۳۰ تا ۴۰ دقيقه طول مي‌كشد، ولي متناسب با قسمتي كه قرار است كاشت نخ روي آن انجام شود و تعداد آن‌ها، اين مدت زمان كمتر يا بيشتر مي‌شود.

 آيا اين روش درماني ايمن است؟

برخلاف روش‌هاي درماني ديگر كه به جراحي يا بيهوشي نياز دارند، كاشت نخ سرپايي انجام مي‌شود و به بيهوشي نياز ندارد، و فقط در محل تحت درمان، بي‌حسي موضعي انجام مي‌شود. كاشت نخ، يك روش غيرتهاجمي‌ و بدود درد است و به سطح پوست‌تان آسيبي نمي‌رساند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۶:۵۱ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :