مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

از بين بردن سياهي زير چشم 

از بين بردن سياهي زير چشم 

درمان سياهي زير چشم يكي از رايج ترين درمانهاست. همه‌ي ما دوست داريم پوست شاداب، جوان و بدون نقصي داشته باشيم. تيرگي‌‌ و سياهي زير چشم‌، يكي از مشكلات پوستي‌‌ است كه در هر سني رخ مي‌دهد و باعث مي‌شوند چشم‌ها و صورت‌تان خسته به نظر برسد و سن شما را نيز بيشتر نشان مي‌دهد. سياهي زير چشم، دلايل و درمان‌هاي مختلفي دارد كه متناسب با نوع و شدت سياهي، مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر، درمان سياهي زير چشم در اصفهان است، و در اين مطلب قصد داريم به طور كامل درمورد آن‌ها صحبت كنيم؛ با ما همراه باشيد.

علت سياهي و تيرگي دور چشم

 افزايش سن:

با افزايش سن، توليد كلاژن در پوست كمتر و كمتر مي‌شود، پوست نازك و شل مي‌شود، و چربي و آب خود را از دست مي‌دهد. صرف‌نظر از اينكه چه نوع پوستي داريد و چگونه از آن مراقبت مي‌كنيد، وقتي پوست‌تان نازك مي‌شود، سياهرگ‌هاي اطراف چشم، نمايان‌تر مي‌شوند. افزايش سن يك عامل كاملاً طبيعي و غيرقابل پيشگري براي سياهي زير چشم است.

 عوامل ارثي و ژنتيكي:

عوامل ژنتيكي، نقش مهمي در به وجود آوردن سياهي زير چشم دارند؛ به طوري كه ممكن است در افراد با سن كم هم ديده شود، و حتي با گذشت زمان بيشتر و شديدتر شود.

 كمبود خواب يا عادت‌هاي بد براي خواب:

خستگي زياد چشم، بيش از حد خوابيدن و كم خوابيدن، مي‌تواند عوامل ايجادكننده تيرگي در زير چشم‌ها باشد. كمبود خواب باعث مي‌شود روي پوست لك ايجاد شود و بافت‌هاي تيره و رگ‌هاي خوني كه در زير پوست قرار دارند، خود را بيشتر نشان دهند. همچنين كمبود خواب، مانع از رسيدن آب كافي به زير چشم و منجربه پف زير چشم مي‌شود. پف زير چشم هم يكي ديگر از عواملي‌ست كه از زيبايي صورت‌تان كم مي‌كند و سن شما را بيشتر از چيزي كه هست نشان مي‌دهد. درمان سياهي زير چشم در اصفهان و درمان پف زير چشم در اصفهان، روش‌هاي درماني مشابهي در مدرن ليزر دارند، كه در ادامه مقاله با آن‌ها بيشتر آشنا مي‌شويد.

خستگي چشم:

نگاه كردن طولاني مدت و خيره شدن به صفحه نمايش تلويزيون، لپ‌تاپ، كامپيوتر و موبايل، به چشم شما فشار زيادي وارد مي‌كند. فشار ايجاد شده به چشم، باعث مي‌شود تا سياهرگ‌ها و رگ‌هاي خوني اطراف چشم‌تان بزرگ‌تر شوند و پوست زير چشم تيره شود.

 حساسيت:

واكنش‌هاي آلرژيك و خشكي چشم مي‌تواند منجر به سياهي زير چشم شود. هنگامي كه يك واكنش آلرژيك داريد، بدن شما هيستامين‌هاي خود را براي پاسخ به باكتري‌هاي مضر، آزاد مي‌كند. به غير از ايجاد علائم ناراحت كننده مثل: خارش، قرمزي و پف چشم، هيستامين‌ها باعث مي‌شوند رگ‌هاي خوني اطراف چشم بزرگ شوند و از زير پوست‌تان نمايان شوند.

 

واكنش‌هاي آلرژيك، ميل شما به مالش و خارش اطراف چشم را افزايش مي‌دهند. اين اقدامات مي‌تواند علائم شما را بدتر كند و باعث التهاب، تورم و پاره شدن رگ‌هاي خوني اطراف چشم شود، و تيرگي زير چشم را به همراه داشته باشد.

 قرار گرفتن در معرض نور خورشيد:

قرار گرفتن در معرض خورشيد ميزان ملانين پوست شما را افزايش مي‌دهد؛ ملانين، رنگدانه‌اي است كه رنگ پوست شما را به وجود مي‌آورد. تابش بيش از حد نور خورشي به چشم‌ها، رنگدانه‌هاي اطراف آن را افزايش مي‌دهد و پوست زير چشم تيره مي‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۰:۲۵ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :