مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

از بين بردن گودي زير چشم 

از بين بردن گودي زير چشم 

متناسب با عامل به وجود آورنده‌ي سياهي وگودي و حتي شدت آن، روش‌‌هاي درماني زيادي وجودي دارد كه موثر هستند و تيرگي و گودي زير چشم را از بين مي‌برند، اما اگر سياهي زير چشم به دليل عوامل ژنتيكي باشد و شدت آن زياد باشد، هيچ روش درماني نمي‌تواند به طور كامل آن‌ها را از بين ببرد و فقط به بهبود و كاهش آن‌ها كمك مي‌كنند.

 پيشگيري از سياهي و تيرگي زير چشم

  • از كرم دور چشم حاوي ضدآفتاب استفاده كنيد
  • از كمپرس سرد استفاده كنيد
  • خواب كافي داشته باشيد

روش‌هاي درمان سياهي زير چشم در اصفهان

كلينيك زيبايي مدرن ليزر، براي بهبود درمان گودي زير چشم در اصفهان، از دستگاه‌ها و روش‌هاي پيشرفته و مدرن استفاده مي‌كند. همه‌‌ي اين روش ها غيرتهاجمي هستند و بدون درد، خونريزي، سوختگي، بيهوشي و جراحي انجام مي‌شوند. اين روش‌ها به دوران نقاهت و مراقبت نياز ندارند و بعد از درمان، مي‌توانيد مثل هميشه كارهاي روزمره‌تان را انجام دهيد.

 كلدپلاسما

معجزه كلدپلاسما، درمان سياهي زير چشم است. كلدپلاسما، شيوه‌ي درماني غيرليزري است، و از انرژي به صورت پلاسما استفاده مي‌كند؛ اين انرژي‌ براي احياء پوست، بازسازي پوست و درمان سياهي و تيرگي زير چشم كاربرد دارد. دستگاه زيبايي پلاسما، اولين تكنولوژي غيرليزري‌ است كه توسط سازمان غذا و دارو امريكا (FDA) تاييد شده استدرمان افتادگي پلك با پلاسما ، فناوري جديدي است كه بدون ايجاد تورم يا قرمزي انجام مي‌شود.

 مزوتراپي
مزوتراپي، يك روش تزريقي است. مخلوطي از داروها، ويتامين‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌هاي گياهي و . به لايه‌هاي زيرين و بافت پوست تزريق مي‌شوند. تاثير تزريق اين مواد به پوست، خيلي بيشتر از درمان خوراكي با اين مواد است. وقتي مزوتراپي با روش‌هاي درماني ديگر مثل ليزر كندلا ، ميكرودرم ، ميكرونيدلينگ و تركيب مي‌شود،‌ تاثير آن چندين برابر مي‌شود و تيرگي و پف زير چشم را به بهترين حالت ممكن، بهبود مي‌دهد و درمان مي‌كند.

 فوتونا

فوتونا برنده جايزه‌ي بهترين ليزر زيبايي دنياست . اين روش درماني، ‌مبتني بر ليزر است و در چهار مرحله انجام مي‌شود. اين مراحل به صورت همزمان، لايه‌هاي مختلف پوست را هدف قرار مي‌دهند. در واقع ليزر فوتونا، پوست را تحريك مي‌كند تا كلاژن بيشتري بسازد و از اين طريق به صورت طبيعي، تيرگي و سياهي زير چشم را درمان مي‌كند.جوانسازي با فوتونا در كلينيك مدرن ليزر انجام مي‌شود.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۳:۵۹ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :