مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

فيشيال چيست؟

فيشيال چيست؟

به مراقبت و ماساژ صورت كه منجر به پاكسازي و لايه‌برداري از پوست مي‌شود، فشيال پوست گفته مي‌شود. افراد به دلايل مختلفي از فشيال پوست در اصفهان استفاده مي‌كنند؛ بعضي مي‌خواهند از شر جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد خلاص شوند و برخي صرفا براي ريلكس كردن و استراحت دادن به پوست صورت‌شان، از اين روش استفاده مي‌كنند.

 فشيال در اصفهان، توسط مراكز زيبايي زيادي انجام مي‌شود. در اين مقاله سعي داريم تا اين روش را به طور كامل به شما معرفي كنيم و مزايا و معايب آن را مورد نقد و بررسي دهيم، و در انتها روش‌هاي جايگزيني را به شما پيشنهاد مي‌دهيم كه نه تنها موثر هستند، بلكه نتابج طولاني مدتي نيز دارند و مي‌توانند منافذ باز پوست، جاي جوش و لك‌هاي پوستي را نيز درمان و پوست‌تان را شاداب و درخشان كنند.

فشيال صورت، در اصل يك روش درماني چند مرحله‌اي براي پوست است كه باعث پاكسازي، لايه‌برداري، تغذيه‌رساني و آبرساني به پوست مي‌شود و كمك مي‌كند تا پوست‌تان جوان به نظر برسد.

 قبل از هر چيز، بايد پوست‌تان آناليز شود و مورد بررسي قرار بگيرد تا مشخص شود مشكلات پوست‌تان تا چه حد عميق و شديد هستند، و آيا فشيال پوست مي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد يا نه.

 در كلينيك دكتر مهدي حاجيان بهترين دكتر پوست اصفهان، تست پوست، توسط دستگاه اسكين آناليزر انجام مي‌شود؛ اين دستگاه، شاخص‌هاي سلامت پوست‌تان را تجزيه و تحليل مي‌كند و شدت همه‌ي مشكلات پوستي، اعم از ميزان چربي پوست، رطوبت پوست، چين و چروك پوست، لك‌هاي پوست، و منافذ باز پوست را نشان مي‌دهد؛ در نتيجه متناسب با اين اطلاعات، بهترين و موثرترين روش درماني براي شما انتخاب مي‌شود.

مراحل فشيال پوست صورت

مرحله اول: معمولاً تكنسيني كه فشيال انجام مي‌دهد، موهاي شما را در يك حوله مي‌پيچد تا در طول درمان، مواد و ماسك‌ها، موها را كثيف نكنند.

مرحله‌ي دوم: در اين مرحله، نوع پوست شما و وضعيت آن مورد بررسي قرار مي‌گيرد. اينكه پوست‌تان خشك، نرمال، مختلط، حساس، مرطوب و يا چرب است؛ همچنين ميزان جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد و خشكي پوست‌تان نيز بررسي مي‌شود تا متناسب با آن از ماسك و مواد مناسبي استفاده شود.

مرحله سوم: در اين مرحله به كمك پدهاي پنبه‌اي‌ و دستمال مرطوب پوست به طور كامل تميز مي‌شود؛ براي اينكه نتيجه‌ي بهتري داشته باشد، بهتر است دوبار صورت تميز شود.  

مرحله چهارم: مراكز فشيال پوست در اصفهان، معمولا از دستگاهي استفاده مي‌شود كه بخار گرم، رقيق و آبكي را به صورت شما هدايت مي‌كند. اين بخار گرم بسيار آرامش‌بخش است و به نرم شدن  و تخليه‌ي جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد كمك مي‌كند. اگر پوست بسيار حساسي داريد، ممكن است در اين مرحله از بخار استفاده نشود.

مرحله پنجم: در اين مرحله براي لايه‌برداري از پوست از مواد شيميايي يا مكانيكي استفاده مي‌شود. لايه‌بردارهاي مكانيكي، بافت ريز و درشت دارند كه سلول‌هاي مرده سطح پوست را از بين مي‌برند. اين نوع لايه‌برداري همزمان با مرحله‌ي بخار انجام مي‌شود. در لايه‌برداري شيميايي از آنزيم‌ها و اسيدها براي شل كردن پيوند بين سلول‌هاي پوستي استفاده مي‌شود. درمان با آنزيم ملايم مي‌تواند در طول مرحله بخار نيز انجام شود.

مرحله ششم: بعد از لايه‌برداري پوست، نوبت از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد مي‌شود. اين مرحله دردناك است و براي افرادي كه پوست نازك و حساسي دارند، دردناك‌تر است. اگر اين مرحله به درستي انجام نشود، منجر به پارگي مويرگ‌ها، كبودي و لك، روي پوست صورت مي‌شود.

مرحله هفتم: در اين مرحله، پوست ماساژ داده مي‌شود تا گردش خون در آن افزايش يابد و ماهيچه‌هاي صورت استراحت كنند. اين مرحله درمان فشيال بسيار آرامش‌بخش و لذت‌بخش است.

مرحله هشتم: متناسب با نوع و شرايط پوست‌تان، از ماسك‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود. اين ماسك‌هاي مخصوص، براي مدت زمان مشخصي روي پوست‌تان مي‌مانند و سپس شسته مي‌شوند.

مرحله نهم: در اين مرحله، تونر، سرم، مرطوب كننده و ضد آفتاب روي پوست‌تان زده مي شود و فشيال پوست‌تان تمام مي‌شود.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۱:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :