مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

فشيال چه كاربردهايي دارد؟

فشيال چه كاربردهايي دارد؟

فشيال پوست، براي مشكلات پوستي عميق و شديد، اصلا راه‌حل خوب و موثري نيست و فقط هزينه‌ي شما را هدر مي‌دهد. علاوه بر اين، بيماراني كه فشيال پوست در اصفهان انجام داده‌اند، به اين موضوع اشاره مي‌كنند كه هنگام از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد در روش فشيال، درد زيادي را تحمل كرده‌اند؛ پس چرا روش هاي درماني ديگر كه سريع‌تر و راحت‌تر هستند را انتخاب نكنيد؟

 بهترين روش‌هاي آبرساني و پاكسازي پوست(فشيال پوست)

 ميكرونيدلينگ:

ميكرونيدلينگ، يكي از روش‌هاي لايه‌برداري و پاكسازي پوست است.در اين روش درماني بعد از اعمال بي‌حسي موضعي روي پوست، مجموعه‌اي از سوزن‌هاي بسيار كوچك به سطح پوست وارد مي‌شوند و به آن صدمه مي‌زند و جاي سوزن‌ها شروع به خونريزي مي‌كند. به طور طبيعي پوست براي درمان و بهبود زخم‌هاي ايجاد شده، كلاژن‌ سازي پوست را تحريك مي‌كند و افزايش مي‌دهد؛ در واقع كلاژن عنصر حياتي براي استحكام و درخشش پوست است. اين روش كمي دردناك است و ممكن است جاي سوزن‌ها كبود شود و لك‌هاي ماندگار روي پوست ايجاد شود؛ پس نمي‌تواند روش خيلي خوبي باشد.

ميكرودرم:

يكي ديگر از روش‌هاي پاكسازي و شفافيت پوست صورت كه مي‌تواند جايگزين خوبي براي فشيال پوست در اصفهان باشد، ميكرودرم ابريژن است. اين روش درماني غيرتهاجمي، بدون درد، خونريزي، و سوختگي است و براي همه‌ نوع پوست و با هر رنگي كاربرد دارد.  اين روش درماني در دو مرحله انجام مي‌شود؛ در مرحله‌ي اول لايه‌هاي مرده پوست و چربي‌ها از روي پوست تراشيده مي‌شوند، و در مرحله بعد، با استفاده از سيستم مكشي كه در دستگاه ميكرودرم ابريژن تعبيه شده است، اين لايه‌هاي اضافي از روي پوست برداشته مي‌شوند. ميكرودرم باعث مي‌شود تا گردش خون در پوست افزايش يابد و اكسيژن بيشتري به پوست برسد، منافذ باز پوست را درمان، و پوست را درخشان و شاداب مي‌كند، اما براي از بين لك‌ها و جاي جوش و يا زخم‌هاي عميق، تاثير زيادي ندارد.

ليزر درماني:

ليزر درماني، يكي ديگر از روش‌هاي غيرتهاجمي و فوق‌العاده موثر براي پاكسازي پوست است. مدرن ليزر، كلينيك زيبايي،‌ از ليزر فوتونا براي اين منظور استفاده مي‌كند. ليزر فوتونا، معجزه جوانسازي قرن است و مورد تاييد سازمان غذا و دارو امريكاست و متخصصان پوست امريكا از آن استفاده مي‌كنند.جوانسازي با فوتونا روشي بسيار سريع است و هيچگونه عارضه جانبي ندارد. فوتونا، در چهار مرحله همزمان انجام مي‌شود كه هر كدام كار ويژه‌اي براي سلامت و زيبايي پوست انجام مي‌دهند، كه يكي از آن‌ها پاكسازي و شفافيت پوست صورت است، و بقيه‌ي مراحل شامل كاهش چين و چروك، سفت كردن پوست و فرم‌دهي و حجم‌دهي مي‌شوند

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :