مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

انواع روش هاي ليفت صورت 

انواع روش هاي ليفت صورت 

با افزايش سن، توليد كلاژن و الاستين پوست كم مي‌‌شود و بافت‌ها به طور طبيعي خاصيت ارتجاعي خود را از دست مي‌دهند كه منجر به ايجاد لك و چروك مي‌شود. ليفت در اصفهان كمك مي‌كند تا بافت‌هاي صورت سفت شوند و ليفت يابند.

 ليفت صورت

 ليفت صورت فقط روي دو سوم پايين صورت متمركز است. افراد به دلايل مختلفي ليفت صورت انجام مي‌دهند و يكي از دلايل معمول آن كمك به پنهان كردن علائم پيري‌ست. مجموعه ما با انجام ليفت صورت در اصفهان به شما كمك مي كند تا علائم پيري ظاهر شده روي پوست تان را درمان و برطرف كنيد و در هر سني صورت جواني داشته باشيد.

 

ليفتينگ صورت يعني از بين بردن پوست اضافي، صاف كردن چين و چروك و سفت شدن بافت و ماهيچه‌هاي  صورت كه شامل ليفت ابرو و چشم نمي‌شود.

 

براي ليفت صورت روش‌هاي مختلفي وجود دارد:

 

  • جراحي
  • كرم‌هاي ليفتينگ
  • بوتاكس، پركننده‌ها(چربي و ژل)
  • ميكرونيدلينگ
  • كاشت نخ
  • هايفو
  • آر اف فركشنال
  • IPL
  • فوتونا

جراحي:

 هدف از جراحي ليفت صورت، رفع افتادگي پوست و جوانسازي صورت است. در اين روش، افتادگي پوست اطراف فك، غبغب، اطراف دهان و بيني، گردن و زير چانه تحت درمان قرار مي گيرد. جراحي ليفتينگ صورت معمولاً به صورت سرپايي انجام مي شود. ممكن است شامل بي حسي موضعي و يا بيهوشي عمومي باشد. جراح برشي از پشت گوش تا خط مو و همچنين از پشت گوش به قسمت پشت سر ايجاد مي كند. ممكن است يك برش كوچك يا بريدگي در زير چانه ايجاد شود تا پوست و بافت عميق تر گردن محكم شود. سپس برش ها با بخيه ها بسته مي شوند.در جراحي، پوست كشيده و در نتيجه محكم مي‌شود، اما بافت كلي پوست شما بهبود نميابد. اين روش با درد و خونريزي همراه است و به دوران نقاهت و مراقبت نياز دارد.

 

 

روش‌هاي غيرتهاجمي ليفت صورت (بدون عمل جراحي، درد و خونريزي)

 اين روزها پزشكان و افراد زيادي روش‌هاي سريع، آسان و بدون جراحي را انتخاب مي‌‌كنند. بسياري از افراد به خاطر ترس از جراحي، اتاق جراحي و بيهوشي ترجيح مي‌دهند روش‌هايي را براي درمان انتخاب كنند كه با آن استرس كمتري داشته باشند. امروزه با پيشرفت تكنولوژي و روي كار آمدن روش‌هاي پيشرفته و بي‌خطر، شما مي‌توانيد بدون ترس درمان موثري داشته باشيد.

 كرم‌هاي ليفتينگ:

 كرم‌هاي ليفتينگ نسبت به روش‌هاي ديگر ليفت صورت، بسيار ارزان‌تر و كمتر تهاجمي هستند و به راحتي مي‌توانيد در منزل از آن‌ها استفاده كنيد. بر اساس تجربه‌هاي بدست آمده اين روش تاثير زيادي ندارد و نمي‌توانند همه‌ي چين و چروك‌ها و افتادگي پوست را درمان كنند، اما در بهبود وضعيت پوست بي‌تاثير نيستند.

 

تزريق پركننده‌ها(ژل و چربي):

 تزريق پركننده‌ها و چربي، روشي براي جوانسازي پوست بدون بيهوشي و خونريزي‌ست. پركننده‌ها را در زير پوست تزريق مي‌شوند تا خطوط صورت، چين و چروك‌ها را پر كرده و پوست را محكم كنند. محبوب‌ترين و شناخته‌شده‌ترين آن‌ها، بوتاكس است. اما تاثير آن موقتي‌ست و معمولا ۴ تا ۶ ماه باقي مي‌ماند و بيشتر براي پيشاني، اطراف چشم و دهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بهتر است بگوييم اين روش نمي تواند جايگزين روش هاي ديگر ليفت صورت در اصفهان كه موثر و دائمي هستند شود.

 ميكرونيدلينگ:

 

ميكرونيدلينگ علاوه بر بهبود مشكلات پوستي، هم در خانم‌ها و هم در آقايان به ليفت صورت و محكم شدن پوست كمك كمي مي‌كند (با افزايش سن، ميزان كلاژن‌سازي در پوست كمتر مي‌شود). در اين روش مجموعه‌اي از سوزن‌هاي بسيار كوچك وارد پوست مي‌شوند و سوراخ‌هاي ريزي ايجاد مي‌كنند؛ آسيب‌هاي ناشي از اين سوزن‌ها باعث مي‌شود كلاژن و الاستين بيشتري توليد شود و در نتيجه پوست مختصري محكم مي‌شود و ليفت پيدا مي‌كند.

 ليفت صورت با نخ :

 كاشت نخ يكي از جديدترين روش‌ها براي ليفت صورت و بدن است و طرفداران زيادي دارد. اين روش براي ليفت صورت، پيشاني، ابرو، چشم، گونه، خط فك و گردن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. روش درمان به اين صورت است كه بعد از ايجاد سوراخ‌هاي كوچك روي پوست، نخ ليفتينگ با سوزن وارد بافت‌هاي زير پوست مي‌شود و شبيه قلاب به اين بافت‌ها وصل مي‌شود و پوست بالا كشيده مي‌شود. كاشت نخ  بايد در كلينيك زيبايي انجام شود و حدودا ۴۰ دقيقه طول مي‌كشد. دوام و ماندگاري ليفت صورت با نخ به فاكتورهايي مثل ژنتيك و سبك زندگي شما بستگي دارد. اين روش كاملا ايمن است و ميزان كلاژن توليدي در پوست را افزايش مي‌دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۴:۰۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :