مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

مزاياي آبرساني پوست

مزاياي آبرساني پوست

بيشتر افراد مي دانند كه حفظ رطوبت و آبرساني به پوست چقدر براي جوان سازي و شادابي آن مهم است . روش هاي زيادي براي آبرساني در اصفهان ، به پوست وجود دارد از روش هاي خانگي گرفته تا روش هاي موثر و پيشرفته كلينيكي در اين مطلب مي خواهيم نگاهي داشته باشيم به مجموعه مدرن ليزر كه با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد . علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد

شايد اين سوال براي شما هم پيش آمده باشد كه آبرساني پوست چيست و چگونه انجام مي شود . آبرساني به معني رطوبت دادن به پوست است پوست هم مانند ارگان هاي ديگر بدن نياز به آب و رطوبت دارد . بايد در نظر داشت كه هرچه سن بالا تر مي رود بايد به پوست خود براي حفظ رطوبت كمك بيشتري بكنيد . خوب است كه از محصولات آبرسان پوست به صورت روز مره استفاده مي كنيد اما آبرساني عميق تر فقط با روش هاي كلينيكي امكان پذير است .

علايم كم آبي پوست چيست ؟

اولين نشانه خارش پوست است . آب و هواي خيلي گرم يا خيلي سرد و عواملي هم چون باد مي تواند باعث كم آبي پوست و به دنبال آن خارش شود . دومين نشانه حساس شدن پوست است كه علل زمينه اي آن خشكي و كم آبي پوست است . وقتي لايه ي حفاظتي پوست از بين برود نمي تواند به خوبي از خود در برابر عوامل آسيب زا محافظت كند و به همين خاطر آلاينده ها و ميكروب ها به پوست نفوذ كرده و باعث التهاب و افزايش حساسيت مي شود . نشانه بعدي پوسته خسته و افتاده است كم آبي پوست باعث مختل شدن برخي فعاليت پوست مانند تقسيم سلولي مي شود و به همين خاطر سلول هاي مرده در لايه ي خارجي پوست تجمع مي يابند كه اين كار باعث كدر شدن پوست و بسته شدن منافذ آن مي شود . چين و چروك هاي ظريف نشانه بعدي كم آبي پوست است .

در اين جا قصد داريم تا شما را با چند نكته آشنا كنيم كه با رعايت آن مي توانيد پوست نسبتا مرطوب و شادابي داشته باشيد نكته اول نوشيدن آب است چرا كه رطوبت پوست از طريق آب داخل بدن تامين مي شود . بيشتر افراد فكر مي كنند كه چاي و قهوه مي تواند براي تامين آب بدن مناسب باشد اما اين باور غلط است اين مواد خاصيت ادرار آوري دارند كه مي تواند با عث كم آبي بدن بشود . از ديگر عواملي كه بايد از آن ها  اجتناب كنيد متوان به مصرف الكل ، ساير نوشيدني هاي كافئين دار و دوري از دخانيات اشاره كرد . از ديگر نكاتي كه استفاده از آن ها براي آب رساني به بدن مفيد است مي توان به ورزش منظم و نوشيدن آب در حين ورزش ، خواب كافي ، افزايش مصرف غذاهاي گياهي، سبزيجات، ميوه‌ها و حبوبات اشاره كرد .

در مان پوست كم آب :

در اين جا قصد داريم تا شما را با يك واقعيت مهم آشنا كنيم . درست است كه نخوردن آب باعث بد تر شدن شرايط پوستي شما مي شود ولي براي درست كردن شرايط كنوني پوست بايد از روش هاي سطحي آب رساني استفاده كنيد . اگر بخواهم واضح تر بگويم يعني اگر پوست شما دچار كم آبي شده افزايش نوشيدن آب به تنهايي نمي تواند كمكي به شما بكند و بايد از روش هاي آبرساني پوست استفاده بكنيد . در روش هاي آبرساني كلينيكي مدرن ليزر براي انجام آب رساني موثر كارهاي ديگري مثل لايه برداري هم انجام مي‌شود .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۸:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :