مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

برطرف كردن سياهي چشم 

برطرف كردن سياهي چشم 

درمان سياهي زير چشم يكي از رايج ترين درمانهاست. همه‌ي ما دوست داريم پوست شاداب، جوان و بدون نقصي داشته باشيم. تيرگي‌‌ و سياهي زير چشم‌، يكي از مشكلات پوستي‌‌ است كه در هر سني رخ مي‌دهد و باعث مي‌شوند چشم‌ها و صورت‌تان خسته به نظر برسد و سن شما را نيز بيشتر نشان مي‌دهد. سياهي زير چشم، دلايل و درمان‌هاي مختلفي دارد كه متناسب با نوع و شدت سياهي، مورد استفاده قرار مي‌گيرند. يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر، درمان سياهي چشم در اصفهان است، و در اين مطلب قصد داريم به طور كامل درمورد آن‌ها صحبت كنيم؛ با ما همراه باشيد.

علت سياهي و تيرگي دور چشم

 افزايش سن:با افزايش سن، توليد كلاژن در پوست كمتر و كمتر مي‌شود، پوست نازك و شل مي‌شود، و چربي و آب خود را از دست مي‌دهد. صرف‌نظر از اينكه چه نوع پوستي داريد و چگونه از آن مراقبت مي‌كنيد، وقتي پوست‌تان نازك مي‌شود، سياهرگ‌هاي اطراف چشم، نمايان‌تر مي‌شوند. افزايش سن يك عامل كاملاً طبيعي و غيرقابل پيشگري براي سياهي زير چشم است.

 به جز افزايش سن كه روند طبيعي براي كاهش ميزان كلاژن پوست است، عوامل ديگري نيز وجود دارد كه اين روند را تسريع و تشديد مي‌كند. اين عوامل عبارتند از:

 

عوامل ارثي و ژنتيكي:عوامل ژنتيكي، نقش مهمي در به وجود آوردن سياهي زير چشم دارند؛ به طوري كه ممكن است در افراد با سن كم هم ديده شود، و حتي با گذشت زمان بيشتر و شديدتر شود.

 كمبود خواب يا عادت‌هاي بد براي خواب:خستگي زياد چشم، بيش از حد خوابيدن و كم خوابيدن، مي‌تواند عوامل ايجادكننده تيرگي در زير چشم‌ها باشد. كمبود خواب باعث مي‌شود روي پوست لك ايجاد شود و بافت‌هاي تيره و رگ‌هاي خوني كه در زير پوست قرار دارند، خود را بيشتر نشان دهند. همچنين كمبود خواب، مانع از رسيدن آب كافي به زير چشم و منجربه پف زير چشم مي‌شود. پف زير چشم هم يكي ديگر از عواملي‌ست كه از زيبايي صورت‌تان كم مي‌كند و سن شما را بيشتر از چيزي كه هست نشان مي‌دهد. درمان سياهي زير چشم و درمان پف زير چشم ، روش‌هاي درماني مشابهي در مدرن ليزر دارند، كه در ادامه مقاله با آن‌ها بيشتر آشنا مي‌شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۳:۴۶ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :