مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

رفع موهاي زائد بدن

رفع موهاي زائد بدن

اين روزها ليزر موهاي زائد، طرفداران زيادي دارد و افراد ترجيح مي‌دهند از اين روش براي رفع موهاي زائد بدن و صورت استفاده كنند. از بين دستگا‌ه‌ها و روش‌هاي مختلف كدام از همه بهتر است؟ آي پي ال (IPL)، ليزر دايود، ليزر ان دي ياگ (ND:YAG)، ليزر الكساندرايت، كندلا و يا سوپرانو آيس پلاتينيوم ؟ اين ها فقط چند مورد از انواع ليزرهاي موهاي زائد براي رفع مو در اصفهان  هستند كه ممكن است بيشتر از بقيه اسم‌شان را شنيده باشيد.ليزر پلاتينيوم ، يكي از اين دستگاه‌هاي ليزر موهاي زائد كه در بسياري از كلينيك‌هاي رفع موهاي زائد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

استاندارد ليزرها براساس ميزان نفوذ آن‌ها در رنگدانه‌هاي مو اندازه‌گيري مي‌شود.

 ليزر ان دي ياگ: بهترين ليزر براي پوست‌هاي تيره

از آنجايي كه ان دي ياگ براي نفوذ در رنگدانه‌هاي مو ضعيف عمل مي‌كند، در نتيجه براي پوست‌هاي تيره مناسب است. چيزي كه ان دي ياگ را براي پوست‌هاي تيره ايمن مي‌كند، اين است كه طول موج بلندي دارد و از رنگدانه‌هاي سطح پوست عبور مي‌كند و جذب رنگدانه‌هاي مو مي‌شود. با اين حال براي موهاي ريز و سفيد اصلا مناسب نيست و ممكن است دردناك باشد. از آنجايي كه قدرت جذب كمي دارد، نمي‌تواند موهاي زائد زيادي را از بين ببرد و به همين دليل نياز است تا جلسات درمان چندين بار ادامه پيدا كند.

 ليزر دايود: بهترين ليزر براي پوست‌هاي متوسط

دايود، هر دو طول موج كوتاه و بلند را ساطع مي‌كند، بنابراين به خوبي جذب رنگدانه‌هاي مو مي‌شود و به عمق غده‌هاي مو نفوذ مي‌كند. طول موج‌هاي بلندتر خطر آسيب‌هاي پوستي را كاهش مي‌دهند. رفع موهاي زائد با ليزر، به جلسات بيشتري نياز دارد.

 ليزر الكساندرايت: بهترين ليزر براي پوست‌هاي روشن

 الكساندرايت، نسبت به برخي از رقباي خود طول موج بيشتري دارد و براي انواع رنگ پوست‌ها كاربرد دارد.  مهمترين مزيت الكساندرايت، افزايش اندازه پرتو ليزر و ميزان تكرار آن است، يعني در زمان كمتر، سطح بيشتري را درمان مي‌كند و موهاي زائد بيشتري را از بين مي‌برد؛ به همين دليل يكي از سريع‌ترين ليزرهاست. با اينكه طول موج زيادي دارد، ولي باز هم به خوبي جذب رنگدانه‌هاي مو مي‌شود و احتمال سوختگي و آسيب ديدن سطح پوست با آن بسيار كم است.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۹:۵۲ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :