مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

مزيت دستگاه ليزركندلا 

مزيت دستگاه ليزركندلا 

در حال حاضر، بهترين دستگاه براي ليزر موهاي زائد صورت و بدن، دستگاه جنتل مكس پرو، ساخت كمپاني كندلا است. يكي از دلايلي كه بسياري از افراد از ليزر كندلا در اصفهان استفاده مي‌كنند اين است كه رفع موهاي زائد با آن سريع و راحت است و دردناك نيست. همچنين اين ليزر براي انواع پوست‌هاي تيره و روشن مفيد و موثر است. از بين بردن موهاي زائد با ليزر كندلا در اصفهان، يكي از خدمات مدرن ليزر است و براي اين منتظر از دستگاه كندلا جنتل مكس پرو كه در نظرسنجي از متخصصان پوست امريكا، بهترين ليزر مو زائد بدن شناخته شده است استفاده مي‌كند.

كمپاني كندلا سه دستگاه مختلف براي ليزر موهاي زائد دارد كه به ترتيب عبارتند از:

 

  • جنتل ليزر (Candela GentleLase) : اين دستگاه ليزر فقط طول موج الكس را دارد و فقط براي پوست‌هاي روش موثر است و نمي‌تواند موهاي زائد را براي پوست‌هاي تيره از بين ببرد و ممكن است باعث آسيب رسيدن و سوختن در افرادي شود كه پوست تيره دارند.
  • جنتل پرو (Candela Gentle Pro)
  • جنتل مكس پرو (Candela GentleMax Pro)

 كندلا مدل جنتل مكس پرو، پيشرفته‌تري و به‌روزترين دستگاه ليزر كندلا در  اصفهان است و تمام ايرادها و نواقص دو دستگاه قبلي در آن اصلاح شده، و امكانات جديدي نيز به آن اضافه شده است كه تاثيرگذاري آن براي رفع موهاي زائد را چندين برابر كرده است.

 دستگاه ليزر كندلا مدل جنتل مكس پرو، به‌روز ترين ليزر موجود در دنياست كه دو ليزر الكساندرايت و ان دي يگ را به طور همزمان دارد، در نتيجه براي انواع پوست‌هاي تيره و روشن، كاربرد دارد و موثر است.

هنگام ليزر بدن با دستگاه كندلا، ابتدا گاز خنك‌كننده در ناحيه  تحت درمان توسط خود دستگاه اسپري مي‌شود تا از گرم شدن بيش از حد و سوختگي پوست شما محافظت شود و پوست براي مدت كوتاهي بي‌حس مي‌شود تا دردي را احساس نكنيد؛ سپس به منظور هدف قرار دادن فوليكول‌هاي مو، پالس نور ليزر منتشر مي‌شود.

 پرتو ليزر كندلا، از لايه‌هاي عميق‌تر پوست عبور مي‌كند و جذب فوليكول مو مي‌شود و به نوبه‌ي خود مقدار كافي گرما توليد مي‌كند؛‌ گرماي ايجاد شده باعث مي‌شود تا فوليكول‌هاي مو از بين بروند (گرما عامل مهمي براي از بين بردن فوليكول‌هاي مو است)، و در نتيجه وقتي فوليكولي وجود نداشته باشد تا موها رشد كنند، پس براي هميشه مويي رشد نخواهد كرد.

 لازم به ذكر است كه طول موج‌ ليزرهاي به كار رفته در دستگاه ليزر كندلا در اصفهان، فقط تا عمقي نفوذ مي‌كنند كه فوكيول مو قرار دارد و بيشتر از آن به داخل بدن نفوذ نمي‌كنند، پس لازم نيست نگران باشيد، چون به سلامتي شما آسيبي نمي‌رساند.

 متناسب با اندازه‌ي ناحيه‌ي تحت درمان، ليزر موهاي زائد حداكثر ۳۰  دقيقه طول مي‌كشد. رفع موهاي زائد به ۴ تا ۶ جلسهدرمان نياز دارد و فاصله‌ بين هر جلسه، متناسب با ميزان رويش مو در شما است و مي‌تواند ۲۰ روز،‌ ۳۰ و يا حتي ۴۰ روز باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۷:۱۷ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :