مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

بهترين روش براي از بين بردن مو نازك

بهترين روش براي از بين بردن مو نازك

ليزر مو در يكي از مهم ترين مسائل زيبايي است كه افراد به دنبال استفاده از آن ها هستند.  همچنين ليزر صورت در اصفهان كه عموما براي رفع موهاي زائد از روي پوست انجام مي گيرد نيز يكي ديگر از امكاناتي است كه كلينيك ما به شما ارائه  مي دهد. اگر براي اصلاح موهاي زائد و ناخوشايند از تراشيدن مو، مو زدايي از طريق اپيلاسيون راضي نيستيد، ليزر موهاي زائد گزينه اي است كه مي تواند براي شما قابل تامل است

ليزر موهاي زائد يكي از روش هاي زيبايي است كه در ايالات متحده آمريكا انجام مي شود و نور بسيار غليظ را به فوليكول هاي مو مي زند. رنگدانه موجود در فوليكول ها نور را جذب مي كند.اين كار باعث مي شود تا موهاي زائد از بين بروند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

 ليزر مو براي از بين بردن موهاي ناخواسته از صورت، پا،چانه، پشت، بازو، زير بغل، خط بيكيني و ساير مناطق مفيد است. از مزاياي ليزر مو مي توان به موارد زير نيز اشاره كرد.

  • دقت، درستي، ليزرها مي توانند موهاي تيره و درشت را به طور انتخابي هدف قرار دهند در حالي كه پوست اطراف را آسيب نبينند همچنين ليزر مو نازك
  • سرعت، هر شات از ليزر كسري از ثانيه طول مي كشد و مي تواند همزمان بسياري از موها را درمان كند. ليزر مي تواند ناحيه اي تقريبا به اندازه ي يك ربع در هر ثانيه را درمان كند. نواحي كوچكي مانند لب بالا در كمتر از يك دقيقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پشت پاها ممكن است يك ساعت زمان ببرد.
  • قابل پيش بيني بودن اكثر بيماران به طور متوسط پس از سه ساعت تا هفت جلسه دچار ريزش موي دائمي مي شوند.

چگونه براي ليزر مو نازك آماده شويم؟

از بين بردن موهاي زائد با ليزر مو نازك در اصفهان فراتر از از بين بردن موهاي ناخواسته است. اين يك روش پزشكي است كه براي انجام آن نياز به آموزش دارد و خطرات احتمالي را به همراه دارد. قبل از انجام ليزر موهاي زائد بايد مدارك پزشك يا تكنسين انجام شده را كاملا بررسي كرد.

اگر قصد انجام ليزر مو در اصفهان را داريد، بايد شش هفته قبل از درمان، دست از اپيلاسيون كردن و يا الكتروليز برداريد چرا كه ليزر ريشه موها را هدف قرار مي دهد كه با اپيلاسيون يا موها موقتا از بين مي روند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۵:۰۶ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :