مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ليفت كردن  ابروها

ليفت كردن  ابروها

دليل انجام ليفت ابرو در اصفهان به اين دليل است كه تمامي مردم به تعادل و زيبايي در صورت خود اهميت مي دهد. يكي از مواردي كه باعث زيبا تر شدن صورت انسان مي شود انحناي ابرو هاي به سمت بالا مي باشد. لازم به ذكر است كه اين مورد نه تنها در عصر جديد يكي از اركان زيبايي محسوب مي شود بلكه از ديرباز ابرو هاي به عنوان يكي از اجزاي بدن كه انسان را زيبا تر مي كند در متون و اشعار شاعران يافت مي شود.

ليفت در لغت اينگليسي به معناي بالا كشيدن مي باشد و به هرگونه اعمال براي بالا كشيدن ابرو به سمت پيشاني ليفت ابرو مي گويند. از انواع ديگر ليفتينگ مي توان به ليفت صورت و ليفت پيشاني نيز اشارده كرد.

براي رفع مشكل افتادگي ابروها، عمل ليفتينگ ابرو انجام مي شود كه باعث ليفت قسمت پيشاني و از بين رفتن چين و چروكهاي روي پيشاني فرد خواهد شد.

 علاوه بر صاف شدن پيشاني افراد و از بين رفتن خطوط اخم، عمل بالا كشيدن ابرو باعث مي شود كه چشم ها بازتر و سرزنده تر به نظر برسند. همين موضوع باعث مي شود كه صورت فرد جوانتر، زيباتر و شاداب تر شود.

چه افرادي نياز به ليفت ابرو دارند؟

  • افراد داراي ابروهاي افتاده
  • افراد داراي خطوط عميق در پيشاني
  • افراد داراي خطوط عميق بين دو ابرو

 

نكته: بهترين سن براي جراحي ليفت دايركت ابرو در اصفهان، بعد از 45 سالگي است. به طور كلي ليفت دايركت ابرو براي افراد زير 40 سال به هيچ عنوان توصيه نمي شود.

در افرادي كه بين 40 تا 45 سال سن دارند، بعد از انجام بررسي و معاينات لازم توسط پزشك و با صلاحديد ايشان امكان انجام جراحي وجود خواهد داشت.

ماندگاري ليفت ابرو

بايد بدانيد كه ماندگاري ليفت ابرو كاملا بسته به روش انجام و ميزان افتادگي ابرو ها مي باشد.اگر شما از طريق روش هاي جراحي اقدام به ليفت ابرو كنيد مانند ليفت ابرو با نخ كه از طريق جراحي صورت مي پذيرد كه دائمي مي باشد اما در عوض عوارضي دارد كه چشم پوشي از آن ها ناعادلانه مي باشد.

در غير اين صورت ليفت ابرو با چسب نيز داراي يك ماندگاري تقريبا يك ساله مي باشد كه از طريق كراتين مايع مي باشد. اما ليفت ابرو با هايفوتراپي در طي چند جلسه انجام مي شود كه ماندگاري آن در بهترين حالت 6 ماه به طول مي انجام اما با اين وجود مي توان گفت كه در بين روش هاي موجود بهترين گزينه مي باشد.

در كل مي توان گفت ميزان ماندگاري ليفت ابرو در اصفهان به روش انتخابي شما كاملا بستگي دارد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۱:۳۰ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :