مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ريزش مو سر 

ريزش مو سر 

ريزش مو مشكلي است كه آقايان و خانم‌ها در سنين مختلف با آن روبرو هستند. روش‌هاي بسياري براي مقابله با اين مشكل وجود دارد. اگر شما جزء آن دسته از افراد هستيد كه مي‌خواهيد ريزش مو خود را درمان كنيد، اين مقاله را دنبال كنيد. درمان ريزش مو سر در اصفهان، يكي از خدمات مدرن ليزر است كه هم براي خانم‌ها و هم براي آقايان استفاده مي‌شود.

وراثت، تغييرات هورموني، استرس، و يا مصرف دارويي خاص، مي‌توانند از دلايل ريزش مو باشند. هركسي ريزش مو را تجربه مي‌كند، اما اين موضوع در آقايان شايع‌تر است.طاسي، به طور معمول، به ريزش بيش از حد مو از پوست سر گفته مي‌شود. ريزش ارثي مو با افزايش سن، شايع‌ترين علت طاسي است. برخي افراد ترجيح مي‌دهند ريزش موهاي خود را بدون درمان رها كنند و براي پوشاندن آن از روش‌هاي مختلفي مانند كلاه‌گيس، كلاه و پودر مو، استفاده مي‌كنند؛ اما بعضي ديگر به دنبال روش‌هاي موثر و دائمي براي درمان ريزش موي سر خود هستند.

كم پشت شدن تدريجي مو در بالاي سر، به وجود آمدن نقاط دايره‌اي و تكه تكه بدون مو در قسمت‌هاي مختلف سر، و سست شدن ناگهاني موها، از علائم ريطش موي سر مي‌باشند.

پي آر پي:

 

در درمان با PRP ، مقدار كمي خون از بدن فرد گرفته مي‌شود، سپس با يك روش خاص، خون از پلاسما جدا مي‌شود و دوباره به بدن تزريق مي‌شود. پلاسماي بدست آمده در اين مرحله، غني از سلول‌هايي است كه مربوط به فاكتور رشد و سلول‌هاي بنيادي مي‌شوند. از آنجا كه خون مورد استفاده در فرآيندPRP ، خون خود شخص است، هيچ واكنشي در سيستم ايمني رخ نمي‌دهد و حساسيت ايجاد نمي‌كند.

اين روش درماني با تقويت مو، از ريزش آن جلوگيري مي‌كند؛ پوست سر را نرم مي‌كند؛ و زخم و مشكلاتي كه ممكن است در طول فرآيند يا بعد از آن رخ دهد را به حداقل مي‌رساند.

در اين فرآيند، به ناحيه اي كه در آن ريزش مو تشخيص داده شده است، فيبروبلاست كه براي تغذيه و تقويت ريشه‌هاي مو است، تزريق مي‌شود. روش پي آر پي، به ويژه در از بين بردن ريزش مو ژنتيكي و ارثي مؤثر است. با پي آر پي، موهاي ناسالم و ريشه‌هاي ضعيف مو، دوباره تقويت مي‌شوند، مو زنده و پرپشت مي‌شود و ريزش آن متوقف مي‌گردد.

 مزوتراپي براي مو، روشي براي بهبود و درمان ريزش مو است. مزوتراپي، يك روش غير‌تهاجمي (بدون درد، خونريزي و سوختگي) و بدون نياز به جراحي‌ست، كه در آن ويتامين‌ها، آنزيم‌ها و هورمون‌ها به لايه‌ي مياني پوست (درم) سر تزريق مي‌شوند؛ در واقع تغذيه و رطوبت لازم را به مو مي‌رساند و سوخت و ساز سلولي در پوست را افزايش مي‌دهد؛ اين فرايند، گردش خون در پوست سر را تسريع مي‌كند و مانع ريزش مو مي‌شود و به پرپشت شدن نواحي كم‌پشت كمك مي‌كند، اما براي قسمت‌هايي كه كاملاً خالي از مو هستند و فوليكول مو در آن نواحي از بين رفته است، موثر نيست. يكي ديگر از مشكلات پوست سر كه با مزوتراپي قابل درمان است، شوره سر است. با اين حال، اين گزينه درماني فقط بايد در مواردي كه شوره سر بسيار شديد است، مورد استفاده قرار بگيرد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۴:۴۰ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :