مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كارشناس تخصصي تغذيه

 كارشناس تخصصي تغذيه

رژيم غذاي و وضعيت تغذيه اي بر نتايج سلامتي تاثير مي گذارد. افزايش جهاني بيماري هاي غير واگير مرتبط با رژيم غذايي به تغذيه به اين معني است كه بيش از هر زمان ديگري ضروري است همه متخصصان مراقبت mal علاوه دو برابر چاقي و سو هاي بهداشتي قادر به ارائه حداقل توصيه هاي اساسي تغذيه اي مبتني بر شواهد باشند. بهبود رژيم غذايي فرد به مواردي بيش از ارائه اطلاعات نياز دارد، بلكه براي تغيير و حفظ رفتارهاي جديد به پشتيباني مداوم و طولاني مدت نياز دارد

پزشكان اذعان مي كنند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست

چالش ها و موانع متعددي براي اين كه پزشكان توصيه هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه، محدوديت زماني در قرار ملاقات هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه و سلامتي در حال رشد دسترسي دارند.

بهترين كارشناس تغذيه در اصفهان از يك روش عملي مبتني بر غذا براي ارزيابي عادات فرد و ايجاد يك برنامه غذايي شخصي استفاده مي كنند. شما به عنوان يك متخصص تغذيه، مشتريان خود را به سمت خوردن غذاهاي تازه و طبيعي راهنمايي كرده و آموزش هاي همراه را براي ترويج بيشتر تغذيه سالم ارائه مي دهد.متخصصان تغذيه به ايجاد برنامه هاي غذايي منحصر به فرد براي بهبود وزن، روحيه و انرژي كمك مي كنند. برنامه ريزي وعده هاي غذايي خانوادگي نيز اغلب بخشي از برنامه كاهش وزن است. علاوه بر برنامه ريزي غذا، يك متخصص تغذيه همچنين ممكن است مكمل هاي اساسي سلامتي را براي كمك به مشتري در دستيابي به اهداف سلامتي و كاهش وزن پيشنهاد كند.

متخصصان تغذيه در محيط هاي مختلفي از جمله بيمارستان ها، مراكز خرده فروشي و مراكز تناسب اندام دولتي يا خصوصي فعاليت مي كنند، پس از اتمام تحصيلات مورد نياز، سپس مي توانند  محلي را كه مي خواهند در آن كار كنند را انتخاب كنند. به عنوان يك متخصص تغذيه، هنگام شروع سفر خود به سمت سلامتي، به شما انگيزه مي دهند و تشويقتان مي كنند. هنگامي كه مشتريان شروع به درك دليل نياز به انتخاب بهتر غذا و سبك زندگي مي كنند، مي توانيد آن را تشويق كنيد كه فراتر از اهداف خود باشند و نحوه برخورد خود با سلامتي را براي هميشه تغيير دهند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۶:۳۹ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :