مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ليزر پلاتينيوم چيست؟

ليزر پلاتينيوم چيست؟

 اين روزها ليزر مو زائد، طرفداران زيادي دارد و افراد ترجيح مي‌دهند از اين روش براي رفع موهاي زائد بدن و صورت استفاده كنند. از بين دستگا‌ه‌ها و روش‌هاي مختلف كدام از همه بهتر است؟ آي پي ال (IPL)، ليزر دايود، ليزر ان دي ياگ (ND:YAG)، ليزر الكساندرايت، كندلا و يا سوپرانو آيس پلاتينيوم ؟ اينها فقط چند مورد از انواع ليزرهاي موهاي زائد هستند كه ممكن است بيشتر از بقيه اسم‌شان را شنيده باشيد.ليزر پلاتينيوم در ، يكي از اين دستگاه‌هاي ليزر موهاي زائد كه در بسياري از كلينيك‌هاي رفع موهاي زائد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

ليزر سوپرانو آيس پلاتينيوم، از سه ليزر دايود، ان دي ياگ و الكساندرايت ساخته شده است، هم براي پوست‌هاي روشن و هم براي پوست‌هاي تيره كاربرد دارد.

ليزر پلاتينيوم، به لايه‌ي درم پوست نفوذ مي‌كند و با گرم شدن اين لايه،‌ فوليكول‌هاي مو از بين مي‌روند. بخشي از دستگاه كه با پوست در تماس است، مجهز به سيستم خنك‌كننده مي‌باشد تا در طول ليزر سطح پوست آسيب نبيند و نسوزد.. در اين روش ابتدا روي پوست ژل ماليده مي‌شود و سپس تكنسين با حركت سريع، دستگاه را روي پوست حركت مي‌دهد تا اينكه درمان آن ناحيه به پايان برسد.

ليزر، رنگدانه‌هاي فوليكول مو را هدف قرار مي‌دهد و گرماي ناشي از آن، موهاي سفيد يا خاكستري را از بين نمي‌برد. هرچه رنگدانه‌هاي مو بيشتر باشد، درمان موثرتر خواهد بود. موهاي بسيار ريز (موهاي نرم) نيز ممكن است بهترين كانديد براي ليزر موهاي زائد نباشند، چون اين موها ضخامت كافي ندارند، و در نتيجه ميزان رنگدانه‌ها در آن‌ها كم است و نمي‌توانند نور ليزر را جذب كنند.

بسياري از كلينيك‌هاي ليزر موهاي زائد از ليزر پلاتينيوم در اصفهان استفاده مي‌كنند، در حالي كه دستگاه ليزر ديگري وجود دارد كه سرعت بيشتري دارد و تعداد جلسات رفع مو زائد با آن كوتاه تر است، عوارض جانبي در آن كمتر است، مراجعه كننده درد كمتري احساس مي‌كند و تكنولوژي آن پيشرفته‌تر است و مي‌تواند جايگزين خيلي خوبي براي ليزر پلاتينيوم باشد. اين دستگاه كندلا است و در ادامه بيشتر با آشنا مي‌شويد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۹:۲۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :