مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

از بين اثرخالكوبي بدن

از بين اثرخالكوبي بدن

به طور كلي، رفع خالكوبي در اصفهان حذف رنگ هايي مانند قرمز، آبي و سياه راحت تر است، در حالي كه نارنجي و زرد، صورتي، بنفش و قهوه اي سخت تر از بين مي روند.  دشوار ترين سايه هاي جوهر براي از بين بردن سبز، آبي روشن، چركي و اساسا هر رنگ نئوني است. تمام اين گفته ها، گزارش هاي دقيق و علمي مي باشند.

شما يك ماه كامل به جست و جوي بهترين هنرمند تاتو پرداخته ايد و سپس يك ماه ديگر را در ليست انتظار مي گذرانيد. سر انجام، قسمتي از بدن شما را تبديل به يك طراح زيبا بدل كرد. خبر خوب اين است كه شما احتمالا با يك خالكوبي واقعا شيرين به پايان رسيد. خبر بد اين است كه رفع تاتو براي شما بسيار دشوارتر از برخي كارهاي آماتور است، كه معمولا به عمق پوست نفوذ پيدا نمي كنند.

به گفته متخصصان هرچه تاتو به قلب يا عروق خوني بزرگ تر نزديك تر باشند، برداشتن آن راحت تر است. به همين ترتيب، ريشه كن كردن تاتو در بند انگشت، دست، پا و مچ پا معمولا دشوارترين است.

چه عواقبي مي تواند رفع تاتو در اصفهان را به حداقل برساند؟

ممكن است در ابتداي كار از درد طولاني تا زخم قابل مشاهده را در وجود خود احساس كنيد. در واقع ممكن است احساس كنيد كه در جاي آن ها يك خال بزرگ وجود دارد. اين وضعيت تا مدتي ممكن است براي شما ناگوار باشد اما پس از مدتي تمامي اين عوارض از بين خواهند رفت.

پس از تصميم به رفع تاتو در اصفهان، بهتر است ابتدا به يك كلينيك با مجوز رسمي مراجعه نماييد، و از آن ها راهنمايي دريافت كنيد. اين به معناي نشستن با يك متخصص پوست يا جراح پلاستيك است كه متخصص رفع تاتو در اصفهان مي باشد و اگرچه برخي از تاتوكار ها ادعا كنند كه مي توانند اين كار را نيز بر عهده بگيرند اما پيشنهاد ما به شما اين است كه رفع تاتو در اصفهان را به يك كلينيك مورد اطمينان بسپاريد. هميشه بهتر است اقدامات مهم را به دست يك متخصص پزشكي بسپاريد.

اگر احساس درد رفع تاتو در اصفهان شما را مردد كرده است، به ياد داشته باشيد كه يك كلينيك معتبر سعي مي كند تا با بي حس كننده موضعي براي پوست شما، به كاهش درد شما نيز كمك كند، در نتيجه در طول درمان درد زيادي احساس نخواهيد كرد.

اصولا هر جلسه مي تواند بين ۴۵ دقيقه يا بيشتر طول بكشد. اين شامل عكسبرداري از تاتو، تزريق ماده بي حسي، يخ زدن ناحيه، استفاده از ليزر و در نهايت بانداژ كردن مي باشد. ليزر درماني بسيار مختصر است. به طور طبيعي زمان جلسه مي تواند بر اساس اندازه تاتو و نوع ليزر كمترين زمان را به خود اختصاص مي دهند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۱:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :