مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

اسكن كردن پوست و تشخيص بيماري هاي آن

اسكن كردن پوست و تشخيص بيماري هاي آن

دستگاه آناليزر پوست ، اسكين آناليزر يا اسكن پوست در اصفهان شاخص‌هاي سلامت پوست را تجزيه و تحليل مي‌كند و ميزان همه‌ي مشكلات پوستي، چربي پوست، رطوبت پوست، چين و چروك پوست، لك‌هاي پوست، و منافذ باز پوست را نشان مي‌دهد. اين دستگاه، از طريق مقايسه اين اطلاعات با ميزان طبيعي و نرمال آن‌ها در پوست، مشكلات پوستي را به صورت دقيق مشخص مي‌كند. اين تشخيص به بهبود روند درمان و تاثير هر چه بيشتر آن‌ كمك زيادي مي‌كند. در واقع نوعي آزمايش گرفتن از پوست است!!

چرا استفاده از دستگاه اسكين آناليزر براي سلامت پوست شما لازم است؟

 در واقع به وسيله اين دستگاه، بعد از اينكه مشكلات پوستي، منشاء و شدت آن‌ها مشخص شود، بهترين روش درمان توسط پزشك كلينيك مدرن ليزر به شما ارائه مي‌شود.

 از آنجايي كه براي درمان مشكلات پوستي روش‌هاي زيادي وجود دارد‌ و هر كدام از اين روش‌ها براي نوع خاصي از عارضه‌هاي پوستي كاربرد دارند، در نتيجه با بررسي و تست دقيق پوست توسط اين دستگاه، بهترين و موثرترين روش درماني انتخاب و انجام مي‌شود و در نتيجه شما پوست جوان، شاداب و زيبايي خواهيد داشت.

 اگر سلامتي و شادابي پوست‌تان براي شما اهميت دارد، ايده‌آل‌ترين حالت اين است كه يك بار در ماه پوست شما توسط اين دستگاه آناليز شود، تا مطمئن شويد كه مواد آرايشي و بهداشتي كه استفاده مي‌كنيد براي پوستشما مناسب هستند يا نه و تاثير بدي روي پوست‌تان نگذارند. آناليز پوست به شما كمك مي‌كند تا پوست خود را بشناسيد و متناسب با آن از مواد آرايشي و بهداشتي استفاده كنيد.

عوامل زيادي وجود دارد كه بر تحليل و آسيب رساندن به پوست شما تاثيرگذار هستند؛ اين عوامل شامل: استرس، عوامل محيطي مثل نور خورشيد و آلودگي‌ها، رژيم غذايي ناسالم، و سبك زندگي ناسالم مي شود.

پوست يك ارگان پويا و دائماً در حال تغيير است و مواد مغذي مورد نياز آن در طول زمان تغيير مي‌كند. دانستن وضعيت فعلي پوست‌تان به شما در درك نيازهاي آن كمك مي‌كند، و با رسيدگي و بهبود آن مي‌توانيد پوست درخشان و سالمي داشته باشيد.

 دستگاه اسكين آناليزر، هم براي پيشگيري و هم براي درمان مشكلات پوستي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 اگر به هر دليلي روي پوست‌تان اختلال و عارضه‌هاي پوستي وجود دارد، بعد از بررسي دقيق پوست‌تان توسط اين دستگاه مي‌توانيد از روش‌هاي درماني مورد استفاده در كلينيك مدرن ليزر مثل: پلاسماجت، كلدپلاسما، مزوتراپي، تزريق ژل، تزريق بوتاكس، ميكرونيدلينگ، ميكرودرم، ليزر ۴ بعدي فوتونا و براي مشكلات پوستي مثل: درمان منافذ باز پوست، درمان استريا (ترك‌هاي چاقي، لاغري و بارداري)، درمان اسكارها (جاي سوختگي ،زخم و بخيه)،‌ درمان انواع زگيل، درمان تلانژكتازي (عروق قرمز ريز )، درمان انواع خال، درمان انواع لك، درمان كك و مك، درمان انواع جوش و جاي جوش، استفاده كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۹:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :