مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

بررسي بدن و بيماري هاي مربوط به  آن

بررسي بدن و بيماري هاي مربوط به  آن

بادي آناليزر يعني اگر به طور مرتب ورزش مي‌كنيد، و غذاهاي سالم مي‌خوريد اما وزن‌تان تغيير نكرده و لاغر نشده‌ايد، زمان آن فرا رسيده تا درصد چربي بدن‌تان را ارزيابي كنيد.

 پيشگيري از بيماري، كليد اصلي سلامتي است و تعادل در شاخص‌هاي بدن، عمل مهمي براي پيشگيري از هر نوع بيماري است. براي حفظ ميزان چربي بدن، ماهيچه‌ها، استخوان‌ها، و به خصوص آب بدن، دستگاه بادي آناليزر به شما كمك مي‌كند تا عملكردهاي مختلف بدن‌تان را هماهنگ كنيد و رژيم غذايي و سبك زندگي سالمي را در پيش بگيريد.

 مدرن ليزر به كمك دستگاه بادي آناليزر به بررسي بدن در اصفهان مي پردازد و مواردي از بدنتان را كه نميدانيد به طور كامل در اختيار شما قرار خواهد داد، ميزان توده عضلاني، چربي و آب بدن شما را اندازه‌گيري مي‌كند. اين اطلاعات كمك مي‌كنند تا نوع رژيم غذايي و حركات ورزشي متناسب با بدن شما، مشخص شوند، و براي افرادي كه قصد  كاهش وزن دارند و يا ورزشكار هستند و باشگاه مي‌روند، بسيار مفيد است.

اين دستگاه با تعيين چربي احشايي(چربي دور قلب، كبد و )، ريسك ابتلا به بيماري‌هاي متابوليسممانند: ديابت، فشارخون، بيماري‌هاي قلبي و را در آينده نشان مي‌دهد.بادي آناليزور،  ناقرينگي اندام‌ها تجمع چربي بيشتر در يك طرف بدن را نشان مي‌دهد، و موقع درمانچاقي موضعي با دستگاه كمك شاياني مي‌كند.

استفاده از دستگاه بادي آناليزور بسيار ساده است و فقط كافي‌ست روي آن بايستيد و دسته‌‌هاي تعبيه شده در كنار دستگاه را بگيريد و چند دقيقه منتظر بمانبد تا آناليز بدن تان تمام شود. دستگاه بادي آناليزر مي‌تواند ۱۲ شاخص مهم بدن شما را اندازه گيري كند كه شامل موارد زير مي‌شود:

 وزن، BMI  (شاخص توده بدني)، سطح چربي احشايي، توده عضلاني، درصد چربي بدن، آب كل بدن، ضربان متابوليك (سوخت و ساز) پايه، توده مواد معدني استخوان، سن بيو بدن، نسبت عضلات و چربي، تجزيه و تحليل تعادل بدن.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۳:۳۹ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :