مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كاشتن ابرو 

كاشتن ابرو 

مقاله در مرود كاشت ابرو در اصفهان براي شما تمامي اطلاعات لازم را فراهم كرده است.ابروها نقش مهم و اساسي در صورت دارند. ابروهاي مرتب، پرپشت و متقارن، زيبايي چهره شما را چندين برابر مي‌كند.

 اين روزها، افراد زيادي به كمك مدا‌د ابرو و محصولات آرايشي ديگر، سعي مي‌كنند تا ظاهر ايده‌آل و زيبايي براي ابروهاي خود درست كنند. اگر نمي‌‌خواهيد زمان و هزينه‌ي زيادي را صرف راهكارهاي موقتي كنيد، ما در اين مقاله، راهكاراي دائم و موثري براي كاشت و رويش مجدد ابروها به شما پيشنهاد مي‌دهيم. كاشت ابرو در اصفهان ، ‌يكي از خدمات مجموعه ماست كه به كمك راهكاري موثر و غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و سوختگي) انجام مي‌شود؛‌ براي آشنايي با اين روش‌هاي درماني با مدرن ليزر همراه باشيد.

 علل ريزش ابرو

 ريزش مو و نازك شدن ابروها،‌ مي‌تواند نتيجه‌ي ژنتيك، عدم تعادل هورموني، استرس، آسيب ناشي از جراحي (جاي بخيه روي ابرو)، تغذيه نامناسب و سوختگي باشد؛ همچنين افزايس سن و استفاده بيش از حد از مواد آرايشي براي ابرو، هم از دلايل ريزش ابرو هستند. ممكن است ريزش در يكي از ابروها و يا هر دو رخ دهد. ريزش ابرو مي‌تواند با خارش همراه باشد. مشخص شدن علت ريزش ابرو مي‌تواند به بهبود و درمان ريزش مو كمك كند.

  • افزايش سن: با افزايش سن، برخي از فوليكول‌هاي مو، ديگر مويي توليد نمي‌كنند؛ ابروها و موها، رنگ خود را از دست مي‌دهند و سفيد يا خاكستري مي‌شوند، تارهاي مو نازك مي‌شوند و شروع به ريزش مي‌كنند. اين دليل ريزش ابرو كاملاً طبيعي است و در همه‌ي افراد ديده مي‌شود.
  • عدم تعدل هورموني: عدم تعادل هورمون‌هاي تيروئيد، مي‌تواند باعث ريزش موهاي ابرو شود، كه در هر دو حالت كم‌كاري و پركاري تيروئيد اتفاق مي‌افتد.پركاري تيروئيد، بيماري است كه در آن بدن بيش از حد هورمون تيروئيد توليد مي‌كند، و كم‌كاري تيروئيد، بيماري است كه در آن بدن به اندازه كافي هورمون تيروئيد توليد نمي‌كند. به طور خاص، در كم‌كاري تيروئيد، فرد ممكن است متوجه ريزش مو در انتهاي ابرو خود شود.
  • وضعيت پوستبراي اينكه ابروهاي سالمي داشته باشيد،‌ بايد پوست سالمي داشته باشيد، چون تارهاي مو و ابرو از فوليكول‌هايي كه داخل پوست هستند، توليد مي‌شود. ممكن است افراد در اثر التهاب پوست، خشكي پوست و مالش يا خارش ناحيه‌ي اطراف ابرو، موهاي ابرو خود را از دست دهند.
  • رژيم غذايي ناسالم: غذايي كه فرد مي‌خورد، تأثير قابل توجهي در سلامت پوست و مو دارد. بدن براي ايجاد موهاي سالم به مواد مغذي خاصي احتياج دارد. كمبود اسيد چرب، كمبود بيوتين و روي، باعث ريزش ابرو و مو مي‌شوند.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۴:۴۷ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :