مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كراتينه كردن موي سر

كراتينه كردن موي سر

كراتينه مو در اصفهان نوعي پروتئين است كه مو ، پوست و ناخن هاي شما را تشكيل مي دهد. كراتين همچنين مي تواند در اندام هاي داخلي و غدد شما ديده شود. كراتينه مو يك پروتئين محافظ است ، كمتر از انواع ديگر سلول هايي كه بدن شما توليد مي كند ، خراشيده يا پاره مي شود.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

ريباندينگ مو

ريباندينگ مو را مي توان از پرها ، شاخ ها و پشم حيوانات مختلف تهيه كرد و به عنوان ماده اي در مواد آرايشي مو استفاده كرد. از آنجا كه كراتين عنصر ساختاري موهاي شما است ، برخي از افراد معتقدند كه مكمل ها ، محصولات و روش هاي درماني كراتين ويا ريباندينگ مو مي توانند به تقويت موهاي شما كمك كرده و موها را سالم جلوه دهند.

افرادي كه از كراتين روي موهاي خود استفاده مي كنند ، گزارش مي دهند كه در نتيجه موهايشان نرم و راحت است. اين تأثيرات بسته به سالم بودن موهاي شما، ضخامت طبيعي موها و نوع درمان كراتينه بسيار متفاوت است. كراتين با صاف كردن سلول هايي كه روي هم قرار مي گيرند باعث ايجاد رشته هاي مو مي شود. لايه هاي سلول ها كه كوتيكول مو ناميده مي شوند ، از نظر تئوري كراتين را جذب مي كنند و در نتيجه موهايي پر و براق به وجود مي‌آيند. مكمل هاي كراتين را مي توانيد تقريباً در هر فروشگاه مواد غذايي بهداشتي براي فروش پيدا كنيد. مكمل هاي كراتين به صورت پودر و كپسول در مي آيند. مكمل هاي كراتين بدون خطر نيستند. در صورت استفاده بيش از حد ، مي توانند پروتئين زيادي در بدن شما جمع شوند 

كراتين نوعي روش صاف كننده و احيا مو است كه كوتيكول مو را با پوششي از پروتئين مهر و موم مي كند و موخوره را از بين مي برد و به لطافت و درخشش مي افزايد. اين روند بسته به نوع مو ، طول و پر بودن ممكن است بين ۱ تا ۳ ساعت طول بكشد. قبل از درمان ، موها بايد كاملاً شامپو زده شوند تا روغن و باقي مانده محصول از آن گرفته شود تا آماده احيا مو شود. پس از شستن مو ، موها را به چهار بخش تقسيم مي كنم و با در نظر گرفتن زيرمجموعه هاي ۱/۲ اينچ تا ۱ اينچ ، محصول كراتين را از ريشه تا انتهاي آن شانه مي زنم تا از توزيع يكنواخت اطمينان حاصل شود. سپس شروع به خشك كردن مو مي كنم تا حدود ۷۵٪ خشك شود ، و يك بار ديگر ، موها را برش مي زنم و با برس دور موي گراز مو را صاف خشك مي كنم. هنگامي كه مو كاملا خشك شد ، من دوباره برش ايجاد مي كنم و قسمت هاي باقي مانده را با ۳-۸ عبور از آهن صاف اتو مي كنم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۱:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :