مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

پمپ اسپري غليظ پاش

 پمپ اسپري غليظ پاش

پمپ غليظ پاش يكي از پر مصرف ترين محصولات در صنعت آرايشي و بهداشتي است. اين اسپري ها با دهانه هاي مختلف معمولا براي بسته بندي مايع دستشويي، مايع ظرفشويي، لوسيون ها، كرم ها، شامپو و ... مورد استفاده قرار ميگيرد.

پمپ غليظ پاش را بطور معمول براي صابون مايع توليد و ساخته ميشود و نياز ما را برطرف ميكند و بهداشت و آساني در استفاده را به ما هديه ميدهد.

خريد عمده پمپ اسپري غليظ پاش  از توليد كننده هاي مختلفي و برندهاي معتبر ، امكان پذير است. اسپري غليظ پاش در انواع مختلف از اشكال ، رنگ ها، سبك ها در بازار توليد و عرضه ميشوند و هر شخص ميتواند با در نظر گرفتن سليقه و نياز خود آن را انتخاب كند.

پمپ اسپري هاي غليظ پاش اختراعي هستند كه صابون مايع را با استفاده از عملكرد مكانيكي ذخيره ميكنند.

در اسپري هاي غليظ پاش به طور معمول يك پمپ و بطري براي ذخيره صابون يا محصولات ديگر استفاده ميشود و البته اين پمپ به نازلي متصل است كه بر روي دهانه بطري نصب شده است.

جنس پمپ اسپري غليظ پاش

اين محصول داراي جنس هاي مختلفي هستند اما به طور عمده از پلي اتيلن، پلي پروپيلن و پلاستيك ساخته و عرضه ميگردند و بعضي از آنها يكبار مصرف هستند و بعضي ديگر را ميتوان چندين بار استفاده كرد. اين محصول براحتي قابل استفاده است و براي هزاران بار استفاده قابل اطمينان طراحي ميشود. اين پمپ ها يك ني بلند دارند تا اطمينان حاصل شود كه مشتريان ميتوانند به آخرين قطعه محصول دسترسي داشته باشند.

يكي ديگر از انواع پمپ اسپري هاي غليظ پاش ، محتويات درون بطري را بصورت كف توليد ميكند و به آنها پمپ فوم نيز گفته ميشود. براي انتخاب پمپ ها زاويه پاشش آنها نيز مهم است.

تاريخچه پمپ غليظ پاش

پمپ هاي غليظ پاش براي اولين بار در اوايل دهه 1800 براي اهداف بهداشتي و راحتي در بيمارستان ها ساخته شد. اين محصول به همراه صابون مايع در سال 1865 ثبت اختراع شد ، هرچند كه زودتر از اين سال از آن در بيمارستانها استفاده ميشد. يك قرن بعد يعني در سال 1980 بطور عمده توليد و در بازار عرضه شد و در اختيار عموم مردم قرار گرفت.

ساخت و توليد پمپ غليظ پاش هم اكنون به يك تجارت معمول و رايج تبديل شده است. نياز مصرف كننده و بازار به اين محصول هر روز افزايش مي يابد لذا انواع پمپ اسپري در بازار موجود است.

كاربردهاي اين محصول

  • محصولات مراقبت از پوست مانند مايع رطوبت
  • محصولات تميزكاري مثل شيشه پاك كن و ...
  • اسپري درماني پزشكي
  • براي محصولات مو
  • محصولات مراقبت ضد آفتاب
  • استفاده در آشپزخانه

انواع پمپ غليظ پاش

  • پمپ غليظ پاش دهانه 18
  • پمپ غليظ پاش دهانه 20
  • پمپ غليظ پاش دهانه 24
  • پمپ غليظ پاش دهانه 28

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۰:۰۰ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :