مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

مخزن فريم دار IBC

مخزن فريم دار IBC

اين نوع ازمخزن داراي محافظ يا همان فريم بيروني با پوشش رنگ اپوكسي است و مخزن داخلي آن از فرآيند قالب گيري دوراني ساخته شده است. در اين مخازن از گريد 3840 استفاده شده و كليه استانداردهاي بهداشتي را دارد. اين مخزن پلي اتيلن مقاومت بالايي در برابر ضربه و خورندگي و بهداشتي ميباشد. خريد عمده مخزن فريم دار IBC بهمراه شير و اتصالات مربوط به آن، براي شركتهاي بسته بندي و حمل و نقل مايعات اسيدي و نفتي و شيميايي بهترين گزينه است.

اين مخزن ها با ظرفيت هاي گوناگون و براي ذخيره و حمل و نقل مايعات مختلف مانند : مواد غذايي، آب، حلالها، مواد شيميايي، مواد اسيدي، مواد شوينده و .... استفاده ميشود.

مخزن هاي IBC اغلب داراي پالت متصل به زير مخزن هستند و بنابراين به نگراني جدا شدن پالت از مخزن نيازي نيست. و براحتي با ليفتراك ها جابجا ميشوند و اگر مايعات اشتعال يا خطرناك را در اين مخزن ذخيره ميكنيد دارا بودن پالت متصل به ظرف باعث كاهش آسيب ديدن محموله ها ميشود.

اين مخزن ها داراي نازل متصل به جلو هستند و به شما اين امكان را ميدهد تا مايعات را به سرعت تخليه كنيد. كار كردن با نازل آن آسان است و براحتي خروجي از ظرف را ميتوانيد كنترل كنيد.

اين ظروف داراي ظرفيت مايع 450 تا 3000 ليتر (119 تا 793 گالن) هستند. ميتوان مقادير زيادي مايعات را در همان ظروف نگهداري كرد و از فضاي ذخيره سازي استفاده كرد. اگر تاسيسات شما فضاي كمي دارد ميتوانيد اين مخزن ها را در بالاي يكديگر قرار دهيد. و براحتي مخزن هاي IBC ظرفيت مايعات براي تجارت خود ميتوانيد بيابيد. و ميتوانيد در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد. براي حمل و نقل نيز در اسرع وقت ميتوانيد كل موجودي خود را بارگيري و تخليه كنيد.

بادوام براي حمل ونقل مايعات خطرناك

زماني كه نوبت به ذخيره و انتقال مايعات خطرناك ميرسد بايد محصولات شما در هر زمان ايمني كافي داشته باشند. IBC ها از پلاستيك هاي قوي و بادوام ساخته ميشوند و از مايعات در برابر آسيب ها و عناصر خارجي محافظت ميكنند. آنها در يك پوسته سيمي محكم  شده اند و باعث محافظت بيشتر ميشود.

IBC ها به منظور ذخيره و ارسال انواع مايعات طراحي شده اند و يك انتخاب عالي براي تجارت شما هستند و در زمان استفاده از آنها آرامش بيشتري خواهيد داشت. چه شما بخواهيد آب آشاميدني خود را حفظ كنيد و چه يك كارخانه مهندسي شيمي داشته باشيد ميتوانيد از اين مخازن استفاده كنيد.

مخزن هاي فريم دار به شما در صرفه جويي در هزينه، افزايش بهره وري و كاهش آسيب محصول كمك ميكند. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۹:۳۸ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :